Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Erfaring med Redken blond glam produkter? Vurderer å kjøpe shampo og balsam, men vil gjerne høre andres erfaring! Link: http://www.redken.no/_no/_no/products/prod...amp;prdcode=183
Gjest Deception Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Sjekk ut www.makeupalley.com/product Der finner du en stor søkbar database med brukeranmeldelser av alt mellom himmel og jord innen kosmetikk.
Gjest bamsemums Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg er blondine, og synes den er helt super. Håret blir virkelig glansfult og fint
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg var kjempe fornøyd med redken blond glam shampoo og balsam da jeg brukte den. Har aldri fått så mange kommentarer om sunt og pent hår før Sluttet med den da jeg ble brunette igjen, og savner de produktene fremdeles. Finner ingen som er like bra
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Selges Redken i Halden? Finner det ikke på internett.. Please help me!? hehe
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Ja, takk Men vil jeg spare noe på det om jeg blir stoppet i tollen? Alt av klær osv jeg har kjøpt på nettet i det siste har blitt tatt i tollen, er så lei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå