Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg har veldig lyst hår. Er blond til vanlig, men er nå platina etter bleking hos frisør. Noen her som har en fantastisk shampo og balsam og anbefale meg? Noe som gjør håret mykt, skinnende og voluum? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Kanskje en sølvshampoo hadde vært noe for deg, da blir ikke håret ditt gult :)

Gjest Deception
Skrevet

Muligens enten Joico K-Pak eller Redken Extreme. Begge skal reparere hår som er slitt, og bleking er vel det tøffeste du kan utsette håret for.

Gjest Gjest
Skrevet
Muligens enten Joico K-Pak eller Redken Extreme. Begge skal reparere hår som er slitt, og bleking er vel det tøffeste du kan utsette håret for.

Gliss har nå kommet med en ny serie for blondt hår. Tror du får tak i de på vita, de er faktisk bra produkter!

Skrevet

Tigi bumb blonde serien funker.Har også en lilla sjampo fra Loreal,kjøpt hos frisøren.

Gjest Gjest
Skrevet

Blonde serien til Redken selvføgelig.

Gjest Borghild
Skrevet

Vitamino Color fra Loreal er veldig bra. Samme med Blonde fra Redken og Dumb Blonde fra Tigi

Gjest Borghild
Skrevet
Gliss har nå kommet med en ny serie for blondt hår. Tror du får tak i de på vita, de er faktisk bra produkter!

Er ikke det sånn billigdritt da? Eller er det et unntak, at noe billigshampo faktisk ER bra?

Skrevet

Den grønne volum/resistance -serien fra Kerastase.

Gjest Gjest
Skrevet
Er ikke det sånn billigdritt da? Eller er det et unntak, at noe billigshampo faktisk ER bra?

Skjønner absolutt at du tenker det, fordi jeg er også sånn som må ha frisør shampo, balsam ++++ men jeg tror faktisk at Gliss er den beste på markedet der ute, jeg ser nemlig på ingredienser bak og sammenligner med frisør produkter. I følge meg tror jeg Gliss serien & herbal essences BALSAM er det beste ute der.

Så akkurat nå bruker jeg Gliss serien repair og asian beauty. Men engang igjen skal jeg ha Dumb blonde shampoen og balsamen. Jeg elsker Tigi bed head produkter, men nå må jeg roe meg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...