Gå til innhold

Hytte paa Sandoya

Gjest forelsket i Tvedestrand og Sando

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket i Tvedestrand og Sando
Skrevet

Heisann,

Har med glede og interesse fulgt med i kvinneguiden en stund. Mange morsomme og artige jenter.

Denne gangen har jeg faktisk litt bruk for dere. Saken er den at jeg har vaert borte fra Norge noen aar, studier i utlandet og senere mann og barn i utlandet ogsaa.

Vel, sakens kjerne er den at jeg godt kunne tenke meg et "lite" fotfeste i Norge, og tenker da helst paa hytte for mann og barn. Norske somre er utrolige til tross for mye regn :)

Og jeg (vi) har helt forelsket oss i den lille oya som heter Sandoya, rett utenfor Tvedestrand.

Mitt sporsmal til dere jenter er altsaa, hvor mye maa jeg regne med aa betale for en noksaa alminnelig hytte med litt strandlinje

der nede....

Haaper dere kan hjelpe meg naa jenter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest en annen
Skrevet

42 kvm til nesten 6 millioner... Det var mye penger. Men TS har fått hjelp med det h*n spurte om.

Skrevet

Enig med deg at det er nydelig der! Har bodd der selv.

Etter at boplikten ble fjernet i Tvedestrand kommune har prisene på ferieboliger steget kraftig.

Tvedestrand sentrum (ovenfor brygga, i et koselig boområde).

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Litt av et sammen treff. Foreldrene mine \ jeg har hytte på sandøya. Det er ikke store øya så syns det var litt artig å lese dette innlegget =)

Når det gjelder kjøp av hytte på sandøya, så -tror- jeg kommunen krever boplikt på samtlige hytter som blir lagt ut for salg i dag.

Gjest Gjest_Lillebi_*
Skrevet

Det er boplikt på Sandøya (men ikke på ferieboliger). Det går ikke an å kjøpe hus der og si at det er en feriebolig, det må være reg. som hytte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...