Jalp Skrevet 28. juli 2007 #21 Skrevet 28. juli 2007 For meg som er analfabet i forhold til dette: Hva gjør en glamourmodell og hvorfor har de ingen hjerne? Jeg mener, hvis de greier å livnære seg på være gamourmodell,- hva er problemet? Og hvor kommer "siklende mannfolk" inn i bildet her?
Gjest =tentacle= Skrevet 28. juli 2007 #22 Skrevet 28. juli 2007 Jeg synes det er litt forstemmende at kvinner fremstilles på den måten som glamourmodellene gjør, og enda mer tragisk at man tydeligvis ser et marked for det blant publikum. Det er dessuten fryktelig diskriminerende, hvor er barskingene vi jenter kan leie for å gjøre dagen mer glamourøs? :kaffe:
kitekatt Skrevet 29. juli 2007 #23 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Det er dessuten fryktelig diskriminerende, hvor er barskingene vi jenter kan leie for å gjøre dagen mer glamourøs? :kaffe: Godt sagt! Jeg liker ikke ordet Glamourmodell, da det fort kan gi unge jenter et feil inntrykk av hva dette er. I virklighetens verden er det nok ikke så glamourøst som navnet skulle tilsi. Mye misbruk, dop og utnyttelse i bransjen og jeg synes ikke betegnelsen Glamourmodell gir inntrykk av hva de egentlig driver med. Nakenmodeller, bikinimodeller etc. hadde vel vært et bedre ord. Edit: korrigerer meg selv...bikinimodell og undertøysmodell er jo egentlig noe annet...puppemodell kanskje? hehehe...eller bimbomodell? Endret 29. juli 2007 av kitekatt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå