Gjest Purple ii Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Jeg skal på date med en jeg ikke har møtt før (herregud, vet ikke om jeg tør engang). Hvor skal vi gå? Tenker Grünerløkka eller Majorstuen.
kamela Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Tja, hva med 3 Brødre? Der har jeg vært på tilsvarende... Lykke til, uansett!
Chelsea Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Hva med et sted det foregår litt slik at hvis praten skulle gå i stå så kan dere alltids kommentere ting rundt dere? F.eks. Südøst. Der kan du jo få bord tett ved kokkene. Eller Hard Rock Cafè. Der er det jo videoskjermer overalt.
Fresi Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Delicatessen nederst på Grünerløkka kanskje? Bordene står tett og det er nesten alltid fullt, hvis det er en fordel da Hyggelig og uformell stemning og OK tapas, men man må som regel vente litt i baren for å få bord.
Gjest Purple ii Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Takk for tips. Jeg slapp å velge sted likevel. Så nå er det bare å grue seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå