Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med den sangen? Rihanna har toppet singellista i England i ti uker: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153443

og ligger på førsteplass i store deler av verden.

Jeg synes den sangen er forferdelig, både dårlig tekst og fæl stemme på dama. Hva er det jeg ikke har skjønt med den sangen? Den spilles jo overalt, og folk kjøper den i bøtter og spann, mens jeg altså hater den. Pleier jo normalt å like listepop, jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Ella ella ella ey ey ey :spy:

Jeg pleier normalt ikke å like listepop, og denne er ikke noe unntak!

Skrevet

Parably-bly-bly-y-y-y :ler:

Jeg syns den er kul jeg da.

Fuck Deg er værre syns jeg når man kan høre på Fuck Dig!

:slåss:

Skrevet
Fuck Deg er værre syns jeg når man kan høre på Fuck Dig!

:slåss:

Den har jeg aldri hørt... I tilfelle har jeg fortrengt den...

Huff, de der ey-ey-lydene er jo helt forferdelige. Hørte nettopp sangen på radio. Får helt vondt i hodet, jeg.

Skrevet

Den sangen er helt jævlig. Kanskje den verste sommerhitten ever.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får vondt i hodet av den låta, på grunn av den anmassende måten hun bruker stemma si på. Og da mener jeg bokstavelig talt vondt i hodet. Det er som om noen skraper på kraniet mitt med en spiker, og roter rundt bak øynene og nesa, så jeg må faktisk slå den av for ikke å lide. Det er helt merkelig, har aldri hørt noen stemmer som har virka fysisk på meg på den måten før! Jeg pleier ikke å like pop, men jeg pleier heller ikke å bli syk av det. :forvirret:

Skrevet
Den har jeg aldri hørt... I tilfelle har jeg fortrengt den...

Huff, de der ey-ey-lydene er jo helt forferdelige. Hørte nettopp sangen på radio. Får helt vondt i hodet, jeg.

"Fuck deg"-Sichelle

Anna David - Fuck Dig

Anna David var vel den første til å kopiere sangen ved å oversette den på sitt språk. Og den er mye bedre syns jeg

Skrevet
"Fuck deg"-Sichelle

Anna David - Fuck Dig

Anna David var vel den første til å kopiere sangen ved å oversette den på sitt språk. Og den er mye bedre syns jeg

Er visst ikke så oppdatert på listepop som jeg trodde... Kanskje like greit. Utfra titlene høres det vel egentlig ikke ut som jeg har gått glipp av så mye ;)

Skrevet

Jeg synes ikke Umbrella er så verst jeg - eller "ella ella eh eh eh" som jeg og kjæresten kaller den :ler:

Først synes jeg den var riktig så fæl ;)

Skrevet

den er merkelig ja! og til tross for at hun har sløve øyne, så er hun ganske sexy i den videoen :dåne:

Skrevet
Er visst ikke så oppdatert på listepop som jeg trodde... Kanskje like greit. Utfra titlene høres det vel egentlig ikke ut som jeg har gått glipp av så mye ;)

Nå er vel ikke akkurat Anna David så veldig kjent i norge. Jeg hørte sangen da jeg bodde i danmark for litt over ett år siden, så det er sånn sett "lenge" siden den danske varsjonen var pop, der nede.

Skrevet

Jeg og Bøllefrøet (mest Bølla forresten) har oversatt sangen til norsk.

Vi har store planer om å spille den inn og tjene masse penger etter hvert.

Paraply - ply - ply - y - y.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg likte den litt jeg, helt til jeg hørte den før 5 gang og så musikk videoen.

Skrevet

Dere da, den er jo så fengende. :danser: Jeg elsker den og hører på den flere ganger hver dag.

Skrevet

Forstår jo at store deler av verden liker den siden den selger så godt. Men skjønner det ikke. Hva er egentlig bra med den låta? Nasal stønning er foreløpig alt jeg hører... :forvirret:

Skrevet
Parably-bly-bly-y-y-y :ler:

Morsomt! Er jo bare så banalt!

Får jo hvertfall ikke blitt noe dårligere enn originalen... :)

Hadde jeg hatt et plateselskap, hadde jeg signet deg med en gang!!

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg har ikke sett videoen, men stemmer det at hun stikker en paraply opp i skrævet?

Skrevet

Uff, den sangen liker jeg ikke! Vet ikke helt hvorfor, men fenger rett og slett ikke. Også syntes jeg de spiller den på radio osv. hele tiden. :roll:

Skrevet

"heldige" meg som lagrer helt ubrukelig informasjon i hodet mitt. jeg er nå den lykkelige eier av en innvendig stemme som har lært seg hele teksten på rams, og synger den ustanselig... :danse:

"it`s reihning, reihning... oooh beibi! it`s reihning, reihning. beibi caam iiinto mi, there`s no disteens in bitwiiin. oooh! it`s reihning, reihning..."

(jada, jeg er halvt engelsk, og har ikke dysleksi. i tilfelle noen kommenterer det åpenlyse). :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...