Gå til innhold

Ringer av sølv til å lage vikingsmykker av

Anbefalte innlegg

Gjest minina
Skrevet

Hei, Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg syns det er gøy å lage armbånd ol av sølvringer, men Panduro har sluttet å selge disse nå. Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt disse ringene nå? :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan.

Du kan prøve noen av disse.

De her har mye hobby og smykkesaker:

Sløyd-Detaljer (sloyd-detaljer.no)

Det danske selskapet har alt. Det de ikke har må nok skaffes i USA eller Asia. Husk at det kan bli ganske heftig toll på forselndelser over 200.- fodi de bruker DSDF til frakt, be om komplett tilbud FØR du bestiller.

Creativ-Company (creativ-company.dk)

Lars.

Skrevet
Heisan.

Du kan prøve noen av disse.

De her har mye hobby og smykkesaker:

Sløyd-Detaljer (sloyd-detaljer.no)

Det danske selskapet har alt. Det de ikke har må nok skaffes i USA eller Asia. Husk at det kan bli ganske heftig toll på forselndelser over 200.- fodi de bruker DSDF til frakt, be om komplett tilbud FØR du bestiller.

Creativ-Company (creativ-company.dk)

Lars.

Du kan lage disse sølvringene selv av tråd i samme tykkelse. Vikle tråden tett rundt en stang som har samme omkrets som ringene du har brukt før. Stangen bør settes i en tvinge...(du får kjøpt små tvinger du kan skru fast i bord/pult ganske rimelig - Claes Ohlsson) da er det lettere å få dem tett. Bruk så en liten løvsag til å sage av ringene. Disse ringene kalles forresten øsken -gjør gjerne et søk på "lage øsken". Ellers har biblioteket gode smykkebøker.

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...