Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Skrevet 23. juli 2007 Tok akkurat opp kjøttdeigen jeg hadde tenkt til å bruke til middag men fant ut at den gikk ut for en stund siden. Er kjøttdeig sånn at den kan spises selv om den har gått ut på dato når den har vært fryst?
Gjest Elfrida Skrevet 23. juli 2007 #2 Skrevet 23. juli 2007 Er kjøttdeig sånn at den kan spises selv om den har gått ut på dato når den har vært fryst?Det er vel derfor vi har fryser? Det holder seg fint i minst 4 måneder.
Amanlis Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Det spørs hvor lenge det er siden den gikk ut. Jeg hadde spist den om det var mindre enn et halvt år siden, den har vært dypfryst og det ikke luktet noe av den.
Dult Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Du kjenner d på lukta. Lukter det surt bør du ikke spise den
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Ok, nei den gikk ut for to uker siden og virker ikke som om det er galt med den. Måtte jo bare spørre for sikkerhetsskyld..
Gjest Alou Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Hvis du fryste den ned før den gikk ut på dato og har tatt den opp nå, så er det helt ok. Skal ligge lenge før den blir "forbudt".
venus* Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Jeg har stekt kjøttdeig som hadde blitt dårlig i fryseren. Luktet det temmelig kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå