Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

L'orèal kommer også med mineralsminke! :hoppe:

Så i et australsk blad at de kommer med mineralsminke i Australia nå, så får vi bare vente til det kommer til Norge. :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tester vel fortsatt på dyr, så da er det ikke så veldig fristende :(

Gjest Deception
Skrevet
L'orèal kommer også med mineralsminke! :hoppe:

Så i et australsk blad at de kommer med mineralsminke i Australia nå, så får vi bare vente til det kommer til Norge. :Nikke:

Har sett den i Sverige, i hvertfall, og jeg syntes den støvet veldig mye. Forpakningen til L'Oreal har innebygget kost.

Skrevet

Så den i Danmark. Kostet rundt 150 danske kroner med en liten kost. Vurderte veldig fram og tilbake om jeg skulle kjøpe den, men jeg er så vant til ID nå at jeg er redd alt annet blir en skuffelse.

Skrevet

Syns å huske at jeg leste ettellerannet sted at loreal sin mineralsminke kommer til Norge i september. Syns det høres litt rart ut med innebygget kost, så det på et bilde. Blir vel litt vanskelig å dosere slik at man får riktig mengde og ikke for mye da.. eller?

Gjest Advena
Skrevet
De tester vel fortsatt på dyr, så da er det ikke så veldig fristende :(

:Nikke: Holder meg heller til BE og KissMe. :)

Gjest Utlogget
Skrevet

L'oreal sin mineral makeup er ikke ren mineral makeup men mineral BASERT makeup! Stor forskjell!

Søk den opp her inne på forumet, det er skrevet om den tidligere.

Skrevet

Jeg prøvde den da jeg var i Sverige, og den var ikke bra. Den føltes som en maske på huden og var VELDIG dekkende! I tillegg kjentes den litt ut som olje på huden. Forpakningen er også veldig plyndrete å bruke, for lokket er ikke flatt og lite, men langt og rart (så kosten når ikke bunnen) så man må bare gni kosten over hullene der pudderet kommer ut, og håpe på det beste:P For noe skvip!

Skrevet

Så det er forskjell på mineralbasert og mineral? ikke tenkt over det. Men er Isadora mineralsminke "ekte"?

Gjest Deception
Skrevet
Men er Isadora mineralsminke "ekte"?

Ja.

Skrevet

Så den i Berlin i august. Kosten så ut som noe dritt...

Skrevet

Jeg også har prøvd den, syns ikke den var noe særlig. Har fra før av bronzer fra kissme som jeg har blandet litt med vanlig mineralpudder til ansiktet slik at den ikke blir for mørk. Har også nå kjøpt meg ny kost på Bodyshop og jeg må bare si at sminken så mye bedre ut med en bedre kost. Den var vist ikke spesielt til mineralsminke men den funker som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...