Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Del Skrevet 23. juli 2007 Var på hotell i Oslo i helgen og tok et par drinker i baren der....og der var det en bartender som jeg ikke har fått ut av hodet. Han var selvfølgelig smilende og hyggelig, jeg var jo en gjest. Men som vanlig nårjeg liker noen, så tør jeg i allefall ikke si noe til vedkommende...så ble ikke noe sjekking nei. Var der sammen med et par venninner, og de skjønner ikke hva som var så spesilet med denne mannen...hun ene sier at han skalv på hendene når han kom med drinken jeg hadde bestilt, og hun andre sa han så veldig blid ut når jeg kom tilbake...men kan godt være de sa dette for å få meg til å gjøre noe. Han var ikke "modell kjekk", men det var noe med øynene hans...menuansett, tipper bartendere ofte blir sjekket opp? Uansett, det jeg lurer på er hvordan kan man sjekke opp en bar tender? Og hvordan finne ut om han er singel uten å virke som desperat klisje som ikke finner noen andre i baren å sjekke opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Del Skrevet 23. juli 2007 Hehe. Ja, de er vant med å bli sjekket opp. Det er som oftest det at de bare er hyggelige, det er del av jobben deres tross alt. Mannlige bartendere SKAL være meget hyggelige med jentene i baren, særlig de man merker er litt sjarmerte av en. Dette selger mer og får vedkommende til å komme tilbake Men det er klart det er jo tross alt en person bak denne rollen da så det er jo en mulighet for at han liker deg like godt. Jeg har selv sjekket opp en i lignende jobb, gikk så det suste det Det du bør gjøre er rett og slett å lene deg over disken når han kommer med drinken din og enten si "har du lyst på nummeret mitt? " eller mer forsiktig bare "hei, jeg kunne tenke meg å snakke mer med deg en dag jeg. Vil du?" Ps. Bare vær obs på at han gjerne med et lite høflig smil sier nei takk. Som sagt, det er lett å tolke signalene i en sånn situasjon feil.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartender Skrevet 27. juli 2007 #3 Del Skrevet 27. juli 2007 Har jobbet som bartender i mange år, og får utallige tilbud fra mer eller mindre berusede personer hver dag på jobb. Hva du enn gjør, IKKE prøv å sjekk ham opp når du har drukket, da blir du bare en i mengden av fyllebøtter man irriterer seg over. Snakk med ham når det er et stille øyeblikk i baren, mens du enda er edru. Stikk til ham telefonnr ditt, og spør om han har lyst til å ta en kopp kaffe en dag han ikke jobber. Forlat deretter åstedet...DA skiller du deg ut, og han skjønner garantert at det ikke er ølbriller som gjør at du snakker med ham. Mas og innpåslitne kunder får han sikkert nok av ellers, men et ærlig tilbud om å gjøre noe utenom arbeidssetting kan være sjarmerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimselot Skrevet 27. juli 2007 #4 Del Skrevet 27. juli 2007 Jasså, så det er slik man skal gjøre det, om man er på desperat jakt etter en mann eller sex? Sjekker aldri opp bartendere, vet ikke hvorfor, av prinsipp. De er jo på jobb, og er de sjarmerende og pene, har de sikkert henda fulle hver uke... (vet, generaliserer, men likevel, jeg sjekker ikke opp folk som er på jobb) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå