Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #1 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg skal anskaffe meg en flatskjerm 35-40 tommer. Noen som har erfaringer med flatskjerm-TV og kan anbefale merke/type? LCD eller Plasma? Jeg er litt grønn på dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. juli 2007 #2 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg skal anskaffe meg en flatskjerm 35-40 tommer. Noen som har erfaringer med flatskjerm-TV og kan anbefale merke/type? LCD eller Plasma? Jeg er litt grønn på dette.... Jeg vil i alle fall anbefale LCD, med plasmaskjermer er det lettere for at bildet "brenner" seg fast. Ellers bør du tenke på at dersom du skal koble til pc-en (eks. mediasenter) må du passe på at tv-en har såkalt native widescreen oppløsning (1360*768) i steden for 1024*768, ellers blir bildet klemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 24. juli 2007 #3 Del Skrevet 24. juli 2007 Komplett har tilbud på en 32" LCD nå. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335470 Ser egentlig veldig ok ut. Pluss at Samsung lager pene TV-er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 24. juli 2007 #4 Del Skrevet 24. juli 2007 Komplett har tilbud på en 32" LCD nå. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335470 Ser egentlig veldig ok ut. Pluss at Samsung lager pene TV-er. oh... nå ble jeg faktisk meget fristet her selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2007 #5 Del Skrevet 24. juli 2007 Vi har denne og anbefaler absolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposa Skrevet 25. juli 2007 #6 Del Skrevet 25. juli 2007 Vi har LG 37" LCD skjerm i stuen, og en Sharp 26" LCD skjerm på soverommet. Er strålende fornøyd med de begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #7 Del Skrevet 16. august 2007 Hadde jeg vært deg så hadde jeg fult litt med på www.avforum.no Dette er et forum for "HIFI idioter" som har god peiling på lyd og bilder. Der har de noe som heter powerbuy. Det vil si at brukerene går sammen og finner en bestemt tv flere har lyst på, går sammen for å kjøpe. Da får man en kvantums rabatt som ligger langt under markedspris. Har selv fult med på powerbuy en stund og kommer garantert til å kjøpe der selv når jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 17. august 2007 #8 Del Skrevet 17. august 2007 Vi har LG 37 tommer med innebygget hardisk. LCD skjerm. Kjempebra tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå