Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #1 Skrevet 18. mars 2003 Jeg har et lite problem. Jeg er ganske overvektig, men frisk som en fisk. Går ofte til legen for å være sikker på at ikke noe er galt. Vi fikk russeklærne våre forrige uke, og min snekkerbukse er for liten.. Det er den største størrelsen som finnes.. Det er bare akkuratt over lårene at den er det. Jeg får den liksom ikke opp over bulkene jeg har på hver utside av lårene. Hvordan trener jeg disse ned så jeg får på buksene om en måned? Noen øvelser eller lignende? Vær så snill, dette er utrolig pinlig og jeg har gledet meg til å være russ..
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #2 Skrevet 18. mars 2003 Eneste mulighet til å gå ned i vekt er å spise annerledes og sunnere, ofte mindre, og mosjonere. På en mnd kan man gå ned 6-8 kg, men for å holde vekta der, må man være veldig flink og steng med hva man putter i seg. Tror ikke det er noen måte å konsentrere slanking om spesielle kroppsdeler på. Lykke til!
Tusenfryd Skrevet 18. mars 2003 #3 Skrevet 18. mars 2003 Gå en times tur i raskt tempo hver dag. Kutt ut snop og slutt å ta heisen. Gå av bussen en holdeplass før - hver dag - i tillegg til en times rask gange. Lykke til.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #4 Skrevet 18. mars 2003 hvis du ikke klarer det, kan du alltids "mekke" litt på buksa! Legge inn en vertikal stripe i kult, passende stoff på siden av hvert bein.. for eksempel! Folk finner jo på mye rart, så det trenger ikke å bli sånn at folk tenker- ja det måtte hun gjøre fordi buksa er for liten. Lykke til da, og ha en super russetid, uansett hva det blir til :D
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #5 Skrevet 18. mars 2003 Eneste mulighet til å gå ned i vekt er å spise annerledes og sunnere, ofte mindre, og mosjonere. På en mnd kan man gå ned 6-8 kg, men for å holde vekta der, må man være veldig flink og steng med hva man putter i seg. Tror ikke det er noen måte å konsentrere slanking om spesielle kroppsdeler på. Lykke til! 2 kg vekttap i uka!!!!! BULLSHIT. (Det er i alle fall det du må ha prøvd å spise hvis du har klart det kunststykket) :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå