Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Per_*
Skrevet

hei

er gutt da, men det går vel bra..

Jeg møtte henne på jobb for rundt ett år siden, det var kjærlighet ved første blikk. Fant ut at vi gikk på samme universitet i tilegg. jeg gikk ned til henne på røykeplassen og så var det gjort.. Men hun hadde type, hun slo opp med han for å være med meg.. det var ganske intesnt de første månedene.. og jeg var kjempe glad..

så kom det noen rare perioder der vi snakket lite og var lite sammen, å innemellom var det bra perioder.. jeg følte det som å bli dumpa vær gang, men blei kjempe forleska i hun når hun kom på dør igjen etter vær pause.. så kom det en lang pause periode etter en krangel og klarte å komme over hu... .

men så kom hu igjen og så var det på den igjen.. men denne gangen trudde jeg det skulle vare..de månedene vi hadde sammen har hittil vært de beste månedene i mitt liv.. men så skjer samme dritten igjen, og jeg blir forelska..

og selv om jeg nå har starta igjen med hu har jeg egentlig lyst til å ikke være forelska i hu,selvom det er kjempe konge å være med hu, har jeg det så jævlig i de pausene hu tar..

hvordan skal jeg komme meg ut av denne sirkelen? hvordan ikke bli forelska igjen?jeg har det helt jævlig i "pausene" hennes.. Dette her tærer på meg fra innsia, noen tips? trenger virkelig hjelp..

veit det heter kvinneguiden, men finne ikke tilSVarende for menn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres ut som om hun bruker deg... Prøv å vær sterk. Om hun vil ha enda en pause sier du nei, du vil ikke ha flere pauser. Og når hun kommer tilbake avviser du henne. Jeg vet at det er vanskelig, jeg vet at man ikke kan noe for følelsene sine, men dette kan umulig være bra for deg i lengda, og da er det mye bedre å kutte. Det finnes andre jenter der ute som vil behandle deg mye bedre! Lykke til!

Skrevet

hvorfor vil hun ha pauser? Hva begrunner hun disse med? Hva gjør hun når hun ikke vil se deg?

:sjenert:

Skrevet (endret)

Vis en vil ha et sikkelgi forhold har en ikke slike "pauser".

Høres ut for meg at hun brker deg so andre sier.

Og at hun ikke er kalr for et særiøst forhold.

Jeg hadde snakket sikkelig med henne hva hun vill med forholde.

At du ikke har godt av alle disse pausene.

Det er ebdre at det blir helt slutt en at du går igjennom denne berg og dalbanen hele tia.

Du anner jo ikke hvor du har jenta.

Et forhold skal være trykt.

Endret av ThatGirl
Gjest Litt mer om hva jeg føler
Skrevet

høres sikkert ut som hun bruker meg e.l.. men hun sliter med depresjoner og har noen gode dager og noen dårlige.. hun ble mobbet på ungdomskolen og sliter veldig..

når hun ikke er med meg så er hun med vennene sine..

vær gang jeg ser henne blir jeg forelsket på nytt, er så fryktelig glad i henne.. og hun skjønner ikke hva hun gjør mot meg.. jeg tenker på henne vær dag, hele tia og blir utrolig glad når hun ringer meg..

og hvis jeg skulle forklart til henne hva jeg går gjennom synes jeg at det jeg sier høres så dumt ut..

føler meg fanga i en veldig ond sirkel der hennes handliger bestemmer hvordan jeg føler meg

Gjest vimselot
Skrevet

Gi fan i å møte henne mer. Fram og tilbake, ønsker du det for noen andre? Neppe, men du finner deg i dette selv. Inntil nå i alle fall.

Les hva du skrev nå, det høres ut som om hun er uselvstendig, manipulernde og bruker deg...

Lett å gi råd her, men les hva du skrev. Ville du ønsket noen andre å ha et slikt forhold? Neppe. Vet at forelskelse gjør blind, i tillegg er hun vel pen også, glem henne....

Men du velger jo selv. Å gi råd her på samliv, er vanskelig, men siden du ber kvinner svare, så svarer jeg (det hender jeg leser litt her inne).

Kjærlighetsorg går over. Det tar bare litt tid, noen ganger lang tid, men det går over.

Lykke til forresten, jeg kan ikke velge for deg, ingen andre kan det heller, men det virker som om hun har fritt valg mellom deg og han andre og kanskje flere...

Mener ikke å såre deg, og jeg overdriver kanskje...men du ønsket et svar.

Jeg var sammen med en som drev på nesten samme måte, og jeg savner ikke han selv om sexen var super osv.

Skrevet

For det første bør du jo forklare henne hva du føler om disse pausene hennes. Du bør også få klarhet i om det skyldes at ting blir for intenst når dere er sammen (24/7?) og at hun derfor trenger å treffe venner også i perioder eller om det kan ha sammenheng med depresjonene hennes. (Har venninne som isolerer seg veldig de periodene hun sliter mest. Vil ikke treffe folk osv)

Men du skal ikke la henne bruke deg heller. At hun evt sliter er allikevel ingen unnskyldning for å oppføre seg dårlig såfremt hun skjønner hvordan du har det. At hun evt ikke vet å balansere venner og kjæreste bedre er heller ingen unnskyldning for å la deg lide for det. Som det sies av andre her; noen er av den typen som aldri får bestemt seg. Selv vært sammen med sånne. Men det handler nok mye om umodenhet osv. for jeg har aldri opplevd at det har blitt gjort med ren ondskap for å si det sånn. Noen mennesker har bare et litt ustabilt følelsesliv og skjønner f.eks ikke at det er natulig at ting svinger litt osv.

Men snakk med henne!

Skrevet

For deg er vel alt du har opplevd rundt henne skrevet i stein!

For meg er dette som å lese en annonse for en brukt vare. Mange ord men lite informasjon!

En liten pause for deg kan være tre dager! For oss andre kan det dreie seg om flere måneder eller år for den saks skyld.

Jeg tipper dere er i begynnelsen av tyve årene. Misforstå meg rett men jeg tror nok du vil forstå med tid og stunder at dette er ingenting i forhold til "the real deal" ( les kjærlighetssorg som varer i flere år) Jeg tror ikke at du var alene årsaken til at hun gjorde det slutt med typen i utgangspunktet.

Hva vet jeg? Dette er som å tippe resultatet på kamper basert på det fatum at det er 12 menn per lag!

Skrevet

Ett alternativ til: Det kan hende du er for intens i periodene dere er sammen, og hun mister interresse når du blir for innpåsliten. I pausen bygger hun igjen opp interressen, men den blir brukt op igjen når du blir intenst på henne igjen.

Gi henne litt mer alburom i perioden dere er sammen - ikke vær tilgjengelig for henne hele tiden. Enkelte ganger der hun vil møte deg er du "opptatt". Se henne bare 2-3 dager i uken for en periode der hun vil være sammen med deg. Det kan faktisk hende du knuser henne med kjærlighet nå. Senere kan du sakte øke samværet så lenge du merker at hun ikke blir kaldere.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Denne jenta vet at hun kan leke med deg. Hun vet at uansett hvor mange ganger hun bryter,så får hun deg tilbake når hun føler for det!Det er du som gir henne få lov til å gjøre det. Du setter ikke grenser for hva du tålererer,så hun kan ture rundt som hun selv vil og leke med deg når hun vil. Er jo bare å vifte med lillefingeren så er du jo hos henne igjen. Dette vet hun og benytter seg av!Du må sette foten ned og si at det ikke får bli flere pauser nå. Om hun går en gang til så er det over for alltid. For hva er verst?

Å gå å være ulykkelig og redd for ett brudd hele tiden. Enn å ha det vondt en periode og gradvis komme over det??Hun kan ikke behandle deg slik!Jeg har selv vært en slik bitch og lekt med gutta da jeg var yngre, for de lot meg jo det...

Man lærer så lenge man lever..

Stå på krava dine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...