Siam Skrevet 22. juli 2007 #1 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har familie i Nederland, og en av dem er veldig interessert i Norge. Han har til og med lært seg norsk. Han har såvidt begynt å se norske filmer, og trenger noen tips om hvilke filmer som er bra. Han så Buddy, og likte den godt. Jeg har forslått noen, men jeg kom ikke på så veldig mange... Hvilke norske filmer synes dere er verdt å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spring Hermit Skrevet 22. juli 2007 #2 Del Skrevet 22. juli 2007 Den Brysomme Mannen, Elling og Villmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. juli 2007 #3 Del Skrevet 23. juli 2007 Hawaii Oslo er av mine norske favorittfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #4 Del Skrevet 23. juli 2007 United. Kan han få se hvor vakkert det er rundt Ølen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Del Skrevet 23. juli 2007 Pittbullterje. Detektor. Søndagsengler. Kvinnen i mitt liv. Budbringeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. juli 2007 #6 Del Skrevet 23. juli 2007 Er det noen spesiell sjanger vedkommende liker å se? I tillegg til de som allerede er nevnt kan kanskje disse være aktuelle?: Veiviseren (litt gamle, men veldig artige), Uno, Uro, Lange flate ballær, Salmer fra kjøkkenet, Pittbull-Terje. (Ivo Caprino-filmer? Slipp Jimmy fri?) Og så har vi jo seriene Kodenavn Hunter og Svarte penger - hvite løgner. De har vel kommet på DVD nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. juli 2007 #7 Del Skrevet 23. juli 2007 Sønner og Uno var de første gode jeg kom på. Den brysomme mannen var også interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 23. juli 2007 #8 Del Skrevet 23. juli 2007 Fjolls til fjells ! kan da ikke ha en norsk film tråd uten den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 24. juli 2007 #9 Del Skrevet 24. juli 2007 Skal vi se.. De fleste jeg synes er bra er vel nevnt, men jeg legger til Jonny Vang, Schpaaa, Sofies Verden, Den som frykter ulven, Izzat og Døden på Oslo S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kathrine79 Skrevet 24. juli 2007 #10 Del Skrevet 24. juli 2007 Johnny Wang og Flåklypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 24. juli 2007 Han har sett Izzat, og syntes den var bra. I Lange flate baller syntes han dialekte var vanskelig å forstå... Men tusen takk for mange gode tips, skal overbringe dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. juli 2007 #12 Del Skrevet 24. juli 2007 Salmer fra kjøkkenet og Elling-filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå