Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Typen min har for en stund siden vært utro. Det skjedde i fylla på en båttur uten at han husker noe særlig av det. Han fortalte det selv, og jeg ble selvfølgelig helt knust. Har aldri hatt det så grusomt før, men har etter hvert tilgitt han fordi jeg er så forelska og ikke vil miste han. Problemet er bare at jeg ikke klarer å slutte å tenke på det. De ekle tankene dukker opp stadig vekk, spesielt rett etter at det skjedde, og hver gang vi skal kose og ha sex. Jeg prøver å fortrenge det, men tankene på hva som skjedde og hva de gjorde, hvor og hvordan de gjorde det osv. bare forfølger meg til jeg blir helt kvalm. Lurer på hvordan hun var i forhold til meg, og om de hadde det deilig osv. Jeg er redd jeg ikke blir kvitt dette så det alltid vil legge en demper på forholdet vårt... Han merker det og er kjempelei seg. Vi har snakket mye om det, men det er jo ikke så mye han får gjort med det.... Har noen erfaring med sånt og evt. råd om hvordan man '"glemmer" sånt, eller er det umulig..? Er så redd jeg ikke vil klare å fortsette forholdet pga dette. Det er jo ikke bare en bagatell heller...
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Det er vondt når den du elsker er utro. Fryktelig vondt. Men med kjærlighet, ærlighet, tålmodighet og tid går det an å bygge opp tillit igjen. Jeg valgte å bli i forholdet etter utroskap. Han fortalte om det selv, angret på det, forsto at jeg var veldig lei meg og svarte tålmodig og ærlig på alle mine "dumme" spørsmål. I starten fulgte de ubehagelige tankene meg hele tiden. Etter noen uker kom de bare av og til. Etter noen måneder klarte jeg å stole på han igjen, og tenker nå sjelden på det som skjedde. På en måte gjorde det forholdet vårt sterkere. Det høres kanskje rart ut. Men vi ble veldig bevisst på hva vi holdt på å miste, og ble begge klar over at vi ikke ville leve uten hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå