Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 God morgen Da sitter jeg her med sangene -men er ikke sikker på hvilken grafikk jeg skal ha på arkene. Hvordan legger dere opp sangheftene. Er selv helt grønn her da jeg ikke er vant med sanger i bryllupet Har dere noen gode tips til meg ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 Hjelp hjelp vet dere ?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 Når det gjelder grafikk er det vanlig å bruke små blomster eller bilder av brudeparet. Arkene i heftet er ofte farget også. På forsiden kan du jo ha bilde av dere med litt tekst rundt. Inne ved sangene er det fint om bildene passer til teksten. F.eks kan man ha bilde av et matbord på velkommen til bords o.l.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Vi lagde omslag i A3 format - med samme stil på forsiden som på innbydelsene og kirkeprogrammene. Så overlot vi alt til toastmaster som hadde styr på alt med sanger etc. Vi ville ikke se sangene først vi, og han styrte jo programmet for kvelden, så de la inni. Og servitørene la dem ut da de kom.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #5 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg vil bare understreke at vi skal ikke ha noen spesielle sanger - kun - Velkomst - Kaffevise - Takk for maten Er ikke noen tilhenger av sanger i bryllup, men så er det saken at vi er to stk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg synes faktidk dere kan gjøre det helt enkelt med å bruke enkle blomster jeg. Dette er stilfullt i sanger, der det ofte har lett for å bli altfor mye bilder og dill på sangene. Litt morsomt med de ulike tradisjonene når det gjelder taler og sanger, for i vår familie er det en sang til enhver anledning. Så det kan godt hende at det blir en hel masse sanger i vårt bryllup!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 20April - sitter med samme følelse som deg, er heller ingen sangtilhenger, men skal likevel lage et lite hefte med to sanger (velkommen til bords + takk for maten). Kommer til å lage ei forside med ren tekst på samme type ark som vi i innbydelser/kirkeprogram, har deretter ei side med meny, og deretter to sider, en til hver av sangene. har lurt litt på om vi skal ha det i A5-format, men det blir gjerne upraktisk i forhold til andre evt. sanger som skal legges til. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #8 Del Skrevet 2. april 2002 Det er bra at andre har det som meg Gunhild. Forsiden tror jeg at vi skal ha to barnebilder av meg og ham det blir litt nusselig. Så tror jeg at jeg følger det som KristinK sier med blomster rundt som en ramme. Dersom det er flere forslag sier jeg takk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå