teklype Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Snora som brukes til å dra opp markisa vår røyk Noen som vet hvor mye det vil koste å få satt inn en ny snor? Er det noe man kan klare å gjøre selv?
teklype Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. juli 2007 ingen som har greie på markise-snorer? Pleier jo alltid å få svar på det jeg lurer på her på kg
Antoinette Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Hva slags armstyrke har du som klarer å ødelegge en slik, de er jo så sterke?
teklype Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. juli 2007 Hehe, si det. Var fakisk samboeren som røyk den, men den var veldig slitt...
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Faren min greide hvertfall og bytte den selv, eller først så bare knøyt han tråden utenfor ettersom den var på et sted den ikke ville påvirka, men når den senere røyk bytta han hele selv..
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Hva slags armstyrke har du som klarer å ødelegge en slik, de er jo så sterke? Det var vel litt tåpelig å si? Jeg bor et sted med sikkert 20 år gamle markiser (ikke spes pene nei), og der begynner snora rett og slett å bli morken. (Vær- og vind-påvirkning tenker jeg.) Jeg må huske på å ta det opp med huseier forresten.
Antoinette Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Hvis snora henger ute så kan den nok bli morken etter noen år. Jeg har snorene på innsiden.
Fresi Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Min snor henger også på innsiden, men røk gjorde den like fullt - ifjor. Den blir nok slitt med årene uansett. Jeg lurer også på om det er mulig å bytte denne selv, begynner å bli lei av den provisoriske løsningen med å knyte den fast utvendig.
Drua Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Det går sikkert an å kontakte en leverandør, de utfører sikkert reparasjoner, evt kan skaffe dere en ny snor. http://www.startsiden.no/okonomi_og_naring...g_solskjerming/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå