Gjest Harmony Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er aleneforelder, har "rotet" med en siden april, og nå har vi vært kjærester i 1 mnd. Men det FØLES ikke som vi er det, for vi treffes stort sett i helgene, og da helst når jeg har barnefri. Jeg får sjelden meldinger, og da blir det sånn at jeg ikke orker å skrive heller... Kjæresten min liker ikke å overnatte her, og gir inntrykk av å ikke trives her i leiligheten min. Så da trekker jeg meg naturlig nok litt unna. Vi var hjemme hos "svigers" idag, men det føles litt feil å være der liksom... Det begynner nesten å bli sånn at de kjenner barnet mitt bedre enn kjæresten min... I mitt hode er det liksom sånn at man prøver å være sammen så ofte man kan, å inkluderer hverandre i hverandres hverdag. Kanskje finner man på ting i helgene o.l. Men sånn er ikke dette her... Det kan fort gå 3-4 dager uten at vi treffes, kanskje blir bare et par meldinger sendt. Dette til tross for at vi bor 10 minutters kjøring fra hverandre... Så jeg bare lurer på hvordan andre har det...? Kjenner at jeg ikke orker så mye mer av dette her...
2008brud Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som det er noe som ikke stemmer ja. Jeg tror jeg ville ha snakket seriøst med han. Hvis han vil ha deg, kommer barnet med på kjøpet.
Gjest StockDama Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Høres ut som han bare vil ha deg, uten forpliktelsen med barn. men jeg vet ikke. snakke snakke snakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå