Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Er det noen her inne som har bestilt, bestiller eller har tenkt til og bestille fra firkløveren? Har nemlig så utrolig lyst på disney juleserviset, men vet ikke helt om jeg tør å bestillet abonnement på det og har helst lyst til å høre litt om hvordan det er og være kunde hos de og om folk er fornøyde.
Ugla Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har handlet litt fra de (litt av et juleservise, og litt av et annet servise). Jeg syntes det var helt OK, mest på grunn av at man kan avslutte abonnementet når man vil, og at man kan si "nei takk" når de ringer og tilbyr nye ting, uten at de blir fornermet!
punkyB Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Muttern bestilte det serviset og brukte resten av familien til å bestille mer også - og det fungerte bra. Det var ikke noe problem å si opp abb.
Liset Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har "Marianne" servise fra firkløveren. Nå har jeg hele serviset, så det er lenge siden jeg har hørt fra de. Men jeg har vært veldig fornøyd!!
lilje20 Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Det er helt greit å bestille fra Firkløveren. Men husk på at det alltid lønner seg å bestille en kuvert for hver måned. Du vil få et tilbud om å få hele serviset sendt på en gang og deretter betale en mnd beløp i maaange år fremover og det lønner seg absolutt ikke. Mamma betalte på "Mariann" serviset i mange år og ble liksom aldri ferdig.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Vurderte og kjeøpe hele greia på en gang, kom på 20000, men da måtte jeg betale minimum 680 i 48 måneder framover.. Ikke aktuelt. Vurdere og få familie og slikt til og kjøpe til meg, evt gi meg penger til jul/bursdag slik at jeg kan få kjøpt meg det uten og robbe meg for alle sparepenga mine. Har så inderlig lyst på hele greia (ikke at jeg noensinne kommer til og få tolv gjester, vel innen den tig så er nok serviset død uansett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå