Frujuli Skrevet 22. juli 2007 #1 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva er verst? fryse eller svette? Min niese har fått seg arbeide på gård i sommer. Rommet hun ble tildelt har aldri under 23 grader om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fliss Skrevet 22. juli 2007 #2 Del Skrevet 22. juli 2007 Det verste er å svette. Jeg må ha kaldt soverom - har balkongdøren oppe hver natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 22. juli 2007 #3 Del Skrevet 22. juli 2007 Samme her, vinduet på soverommet er oppe døgnet rundt hele året. På sommeren er også balkongdøren oppe. Jeg får panikk dersomd et ikke er jevn, kjølig luftstrøm til enhver tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 26. juli 2007 #4 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg MÅ ha det kaldt på soverommet. Bodde i Nord-Norge noen år, og da var det frem med ullundertøyet....hadde snøstorm inn på soverommet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 26. juli 2007 #5 Del Skrevet 26. juli 2007 Har det alltid kaldt på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fliss Skrevet 26. juli 2007 #6 Del Skrevet 26. juli 2007 Jeg MÅ ha det kaldt på soverommet. Bodde i Nord-Norge noen år, og da var det frem med ullundertøyet....hadde snøstorm inn på soverommet.... Det hadde jeg og en gang ... måtte børste snøen utav sengen når jeg skulle legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 26. juli 2007 #7 Del Skrevet 26. juli 2007 Greit med åpent vindu om sommeren. Men, det er stuetemperatur om vinteren. Sover som en stein uansett. Det eneste som er viktig er at luften ikke er tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå