Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #141 Skrevet 29. juli 2007 Selvsagt så kan det være foreldrene som står bak denne ugjerningen! Hvorfor ikke!Ingenting bær utelukkes!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #142 Skrevet 29. juli 2007 Tror du ikke dem er sjekket ut av saken?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2007 #143 Skrevet 29. juli 2007 Tanken om at det var foreldrene selv som sto bak slo meg umiddelbart etter jeg hørte om forsvinningen.
Gjest Gomez Skrevet 29. juli 2007 #144 Skrevet 29. juli 2007 Hva med hint om at noen mener at foreldrene har bortført!? Tror du virkelig atr foreldrene står bak!? Tror du at dette var fattige foreldrepar som lot barnet deres bli borte for pengers skyld? ???? ????? Du kan ikke mene det?? Mener du at foreldrene er skyld i bortføringen? det er jo like mulig at foreldrene har gjort det som noen andre. Tross alt i fleste parten av slike tilffeler er det et familie medlem. som bortfører og dreper egene slektinger.
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2007 #145 Skrevet 29. juli 2007 De kunne se døren fra der de satt! Forbannet tull å si at de fortjener straff synes jeg. Hvordan kan noen si noe om hva de fortjener etter det de har opplevd, det virker kaldt og følelsesløst.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #146 Skrevet 30. juli 2007 SIden så mange her inne mener at det er trygt å la tre barn være alene på et hotellrom, kanskje dere har rett: Kanskje det VAR trygt. Kanskje Madeleine slett ikke ble kidnappet. Kanskje hele saken er for å dekke over at jenta er drept, en panikkhandling for å skjule spor. HUn kan ha blitt drept ved et uhell, deretter begravd eller dumpået et sted. Og så iscenesettes denne saken for å skjule spor. Det er ikke det minste usannsynlig. For hvorfor skulle noen egentlig se seg ut en spesiell ferieleilighet og ta sjansen på å bryte seg inn? Hvordan kunne "kidnapperen" vite at det ikek var voksne i rommet? Altså kan man slett ikke utelukke at Madeleines egen foreldre vet langt mer enn de har fortalt...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #147 Skrevet 30. juli 2007 Og alt det tullet med å mistenke pedofiliringer eller grupper som stjeler barn for å adpotere dem - det er så søkt og så sykt at jeg rystes over at folk faktisk er villige tilå tro på disse altfor lettvinte "forklaringene". Det skjer nesten aldri at små barn på ferie blir kidnappet: jeg tror heller ikke at Madeleine ble kidnappet, jeg er overbevist om at denne saken har en langt mer ubehagelig forklaring... Håper bare Politiet TØR å søke etter sannheten...
Gjest Peppa Skrevet 30. juli 2007 #148 Skrevet 30. juli 2007 Men hvorfor skal dem liksom ha bortført sin egen datter?
Gjest Eugene Onegin Skrevet 30. juli 2007 #149 Skrevet 30. juli 2007 Men hvorfor skal dem liksom ha bortført sin egen datter? Er du en av disse personer som er så naiv at du tror at foreldre ikke skader sine egene barn `?
Gjest Peppa Skrevet 30. juli 2007 #150 Skrevet 30. juli 2007 Er du en av disse personer som er så naiv at du tror at foreldre ikke skader sine egene barn `? Jeg bare kom med et spørsmål. hadde vært gøy å hørt gjest sine teorier om hvorfor de skulle ha bortført deres egen datter.
Paradokset Skrevet 30. juli 2007 #151 Skrevet 30. juli 2007 Trodde det fantes regler mot spekulasjoner av denne typen her på KG. Mye til dels skrudde insinuasjoner her...
gerotten Skrevet 30. juli 2007 #152 Skrevet 30. juli 2007 Det finnes mange syke mennesker. Noen gjør det fordi de bare er syke. Noen gjør det fordi de har lyst på oppmerksomhet, og det har jo de fått.Alle vet hvem de er Det er fælt å si det hvis det ikke er sant, men det er litt merkelig dette her.. En tysk journalist spurte dem jo rett ut: Hardere noe å gjøre med dette?
Paradokset Skrevet 30. juli 2007 #153 Skrevet 30. juli 2007 En tysk journalist spurte dem jo rett ut Ja, journalistene er vel de rette til å felle dom i denne saken.....
gerotten Skrevet 30. juli 2007 #154 Skrevet 30. juli 2007 Det var da ikke sånn jeg mente det, sier bare at det er fler enn oss som har tenkt denne tanken. Folk må få lov å diskutere, selv emner som er "politisk ukorrekt" Tankern om at det kan være dem har jeg tenkt lenge. Er det ikke dem er det selvsagt helt utilgivelig av meg å tenke sånn, jeg synes det bare er veldig, veldig merkelig. Og beskrivelsen av denne mannen som var sett meg en liten blong jente på kveldin den dagen var prikk lik faren hennes..
Paradokset Skrevet 30. juli 2007 #155 Skrevet 30. juli 2007 Jeg antar du hadde syntes det var helt greit om folk diskuterte om det var du som hadde gjort det - om det var din egen datter som var blitt borte....
gerotten Skrevet 30. juli 2007 #156 Skrevet 30. juli 2007 Nei selvsagt ikke.Og er det ikke dem er det som sagt helt forferdelig. Det eneste jeg sier er at tanken har slått meg. På lik linje som at tanken har slått meg om moren til Natacha..at hun var med på hele greia for å få penger og oppmerksomhet Og at hun faktisk hadde ett veldig nært vennskap med denne syke karen i den perioden Natasca forsvant. Vi må da kunne si meningen vår som den er her!
Paradokset Skrevet 30. juli 2007 #157 Skrevet 30. juli 2007 Nei selvsagt ikke.Og er det ikke dem er det som sagt helt forferdelig. .... Vi må da kunne si meningen vår som den er her! Ehh...ok...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #158 Skrevet 30. juli 2007 Men hvorfor skal dem liksom ha bortført sin egen datter? Hvem har sagt BORTFØRT? Jeg sa vel klart og tydelig: Hva om de ved et uhell har tatt livet av henne og forsøker å skjule sporene? Og til Paradokset: Det er da alskens spekulasjoner i denne tråden, og drapsspekulasjonen er da lov å diskutere på linje med hva om en pedofiliring har bortflrt henne. Man MÅ tørre å spørre: Har foreldrene noe med dette å gjøre? Er det ikke en kidnappingssak, likevel? Det er jo langt større sjanse for at min antakelse har livets rett enn at jenta skal være bortført av en eller annen...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2007 #159 Skrevet 30. juli 2007 De kunne se døren fra der de satt! Forbannet tull å si at de fortjener straff synes jeg. Hvordan kan noen si noe om hva de fortjener etter det de har opplevd, det virker kaldt og følelsesløst. Så om Petter rygger ihjel sin datter i alkoholpåvirket tilstand, så skal han ikke tiltales og dømmes? Fordi han har fått straff nok? Teit å si... Du og jeg skal drite i evt følelser her, for din og min jobb er å ha empati med offeret i denne saken: Nemlig datteren. Ved å IKKE ville plassere ansvaret hos foreldrene så yter du et STORT svik overfor Madeleine. Men du om det...
gerotten Skrevet 30. juli 2007 #160 Skrevet 30. juli 2007 jeg er helt sikker på at du er inne på noe.. Kommer ikke bort fra at det er så SYKT å gå fra 3 småbarn sånn
Anbefalte innlegg