Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 En mann jeg traff innyndet seg hos meg. Han lurte meg. Jeg ba han være ærlig mot meg, det var han ikke. Jeg er rasende, fortvilet og lei meg. Hvordan kan jeg beskytte meg mot løgn og hvorfor gjør han dette mot meg? Hvorfor besøker han meg, holder meg i hånden, vil finne på ting og sier han liker meg, og så er det bare løgn? Hvorfor? hvordan kan jeg noen gang forstå slike mennesker? og hvorfor meg? jeg er ikke naiv, men jeg kan ikke beskytte meg selv mot løgn.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hjelp meg noen, jeg gir opp mennesker. Jeg er så lei meg nå, så lei meg, hva skal jeg gjøre for noe? ta kontakt og si det jeg mener? la være å ta kontakt? jeg er så lei meg
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Huff. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Først til hva du skal gjøre; ingenting. Stol på meg, ingenting blir bedre av at du føler du skal forklare ham hva du mener eller hva du føler. Om motivasjonen din er å oppnå et annet resultat, eller få litt hevn ved å håpe på at han får dårlig samvittighet eller hva - ingenting kommer til å endre seg. Det beste du kan gjøre, er å gå og aldri snu deg tilbake. Legg dette over på HAM, ta ansvar for deg selv og ingen andre. Mennesker som gjør sånt, klarer jo tross alt å gjøre det av en grunn. Hvorfor skulle da det du har å si innvirke på hans samvittighet? Dette fortalte andre meg og, mange ganger. Men jeg tenkte jo ikke på den måten da, enda jeg nå i etterkant hadde håpet jeg hadde gjort nettopp det jeg sier til deg - gått og ikke sett meg tilbake. Du kommer myye fortere over det da, trust me. Trøst deg og med at mest sannsynlig så er ikke dette DIN feil. Han har gjort det før, og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. Ikke det at det blir mindre vondt for deg nå, men det hjelper når du klarer å se at dette ikke var din feil eller på grunn av noe du gjorde. Man kan vel aldri fullt ut beskytte seg mot sånne menn. Men med tiden, så ser man jo at tegnene var der. Og neste gang og neste gang du treffer noen, så blir du mer og mer rustet til å sile ut dritsekkene. Hev hodet høyt!! og tenk at sånn som han behandlet deg, det skal aldri du gjøre med noen andre. Og det gjør at du kan nettopp holde hodet ditt hevet Det er faktisk i en sånn prosess mye mer konstruktivt å bli sint, enn å gå sår. Da er det ikke lenge før du bare kan le av hele ham. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Huff. Jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Først til hva du skal gjøre; ingenting. Stol på meg, ingenting blir bedre av at du føler du skal forklare ham hva du mener eller hva du føler. Om motivasjonen din er å oppnå et annet resultat, eller få litt hevn ved å håpe på at han får dårlig samvittighet eller hva - ingenting kommer til å endre seg. Det beste du kan gjøre, er å gå og aldri snu deg tilbake. Legg dette over på HAM, ta ansvar for deg selv og ingen andre. Mennesker som gjør sånt, klarer jo tross alt å gjøre det av en grunn. Hvorfor skulle da det du har å si innvirke på hans samvittighet? Dette fortalte andre meg og, mange ganger. Men jeg tenkte jo ikke på den måten da, enda jeg nå i etterkant hadde håpet jeg hadde gjort nettopp det jeg sier til deg - gått og ikke sett meg tilbake. Du kommer myye fortere over det da, trust me. Trøst deg og med at mest sannsynlig så er ikke dette DIN feil. Han har gjort det før, og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen. Ikke det at det blir mindre vondt for deg nå, men det hjelper når du klarer å se at dette ikke var din feil eller på grunn av noe du gjorde. Man kan vel aldri fullt ut beskytte seg mot sånne menn. Men med tiden, så ser man jo at tegnene var der. Og neste gang og neste gang du treffer noen, så blir du mer og mer rustet til å sile ut dritsekkene. Hev hodet høyt!! og tenk at sånn som han behandlet deg, det skal aldri du gjøre med noen andre. Og det gjør at du kan nettopp holde hodet ditt hevet Det er faktisk i en sånn prosess mye mer konstruktivt å bli sint, enn å gå sår. Da er det ikke lenge før du bare kan le av hele ham. Lykke til! Tusen takk for svar. Jeg har hatt en forferdelig dag- og har ikke svart på meldingene han sendte meg. Nok er nok.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Huff, ikke kast bort tiden din på sånne mennesker. Hvis du i et lite øyeblikk får lyst til å ta kontakt så tenk deg om to ganger først. En kald løgner passer ikke inn i livet til en ærlig person med ekte følelser.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Huff, ikke kast bort tiden din på sånne mennesker. Hvis du i et lite øyeblikk får lyst til å ta kontakt så tenk deg om to ganger først. En kald løgner passer ikke inn i livet til en ærlig person med ekte følelser. Nei, det gjør ikke det. Vondt gjør det likevel, hvorfor meg liksom. Jeg forstår ikke hvordan han kunne gjøre dette mot meg. Kommer aldri til å forstå det. Aldri.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Har ikke ord lenger. Jeg sendte en melding og skrev at han var inbilsk og overfladisk og at jeg ikke ville ha han i livet mitt. Han sender meldinger om at han har vært stresset og om han kunne ringe meg i morgen. Jeg svarte: Er dette en spøk? Han bare: nei, har akkurat kommet tilbake. Han fortsetter...
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Han bryr seg tydeligvis ikke siden han ingnorerer deg på denne måten. Er faktisk veldig tydelig hersketeknikk.....han tror nok han vet hvor han har deg (dvs at du er veldig svak for han).....overrask han med å vise hvor sterk du er!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Han bryr seg tydeligvis ikke siden han ingnorerer deg på denne måten. Er faktisk veldig tydelig hersketeknikk.....han tror nok han vet hvor han har deg (dvs at du er veldig svak for han).....overrask han med å vise hvor sterk du er! Han fortsetter og svarer ikke på spørsmålene mine. Han spør om han kan ringe meg i morgen og så snakker vi, jeg har bedt ham om å ringe meg nå.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Han fortsetter og svarer ikke på spørsmålene mine. Han spør om han kan ringe meg i morgen og så snakker vi, jeg har bedt ham om å ringe meg nå. Hvorfor gidd han holde på slik? for å se hvor langt han kan dra meg? hør på denne siste: har lagt meg. kan vi ta det i morgen? skal tidlig opp, går det fint?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #11 Skrevet 22. juli 2007 MEN HVORFOR GIDDER DU?? Det kommer jo ikke til å spille noen rolle hva vi sier her inne, du er og blir svak for ham og kommer til å kjøre dette løpet ut.. Så du over at det sto at du IKKE skulle sende noen mld? Og så gjør du det..og det fortsetter. Om du var såå sint og såret til det punktet at du ikke kunne stole på noen lengre, da hadde du overhodet ikke hatt noen kontakt med ham nå. Det er liksom ingen vist i å spørre etter råd her, overse det andre forsøker å si deg og gjøre det du uansett ville gjøre. Ønsker deg allikevel lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #12 Skrevet 23. juli 2007 MEN HVORFOR GIDDER DU?? Det kommer jo ikke til å spille noen rolle hva vi sier her inne, du er og blir svak for ham og kommer til å kjøre dette løpet ut.. Så du over at det sto at du IKKE skulle sende noen mld? Og så gjør du det..og det fortsetter. Om du var såå sint og såret til det punktet at du ikke kunne stole på noen lengre, da hadde du overhodet ikke hatt noen kontakt med ham nå. Det er liksom ingen vist i å spørre etter råd her, overse det andre forsøker å si deg og gjøre det du uansett ville gjøre. Ønsker deg allikevel lykke til. Du har rett, jeg er veldig svak for ham. Han sier han ikke leker med meg, men at han har mye å gjøre. Han ber meg gi dette litt tid. Jeg vet det er noe som skurrer, er vel bare det at jeg på en måte lever i håpet om at det han sier er sant. Jeg har prøvd å kvitte meg med han, gitt han mulighet til å avslutte dette, slike spørsmål får jeg ikke svar på. Han gir ikke slipp. Jeg takker deg for svar, det er ikke meningen å være respektløs og ikke bry meg om dine råd.
lulle Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror du , i sammen med han, har et gjensidig ønske om å holde kontakten med ham. Det er for tynt når du svarer på meldiger. Uansett om du bare svarer med ett ord, vil han forsette fordi det gir han oppmerksomhet. Men jeg tror heller ikke du er så sikker på avslutning som du gir uttrykk for. Det er bare en ting å gjøre IKKE SVAR PÅ MELDINGER UANSETT HVA HAN SKRIVER, IKKE TA TLF. iKKE EN ENESTE GANG. BYTT TLF NR OM HAN IKKE SLUTTER.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #15 Skrevet 23. juli 2007 Fra en som virkelig har vært i en situasjon hvor jeg jeg følte akkurat det du skrev i det FØRSTE innlegget, så er det en stykke fra det og til det dere har nå. Altså, den dagen du virkelig opplever det du skrev først, da vet du det...og da hadde han vært borte nå. Og du hadde vært alene om de tankene du nå har. DET er ille. Ellers, om det er sant det du skrev i første innlegget, da hadde jeg ikke stolt på ham nå selvfølgelig. Da minner det han holder på med nå, og sier - at han vil ha deg på gress. Det er for vagt og ubetydelig å si at han har for dårlig tid etc. Men dette tror jeg du vet.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #16 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror han liker meg, men jeg tror rett og slett det er noe han ikke er ferdig med eller sliter med. Er ikke bra nok nei, likevel vil jeg savne ham. Tusen takk for støtte og råd, jeg skal ikke ta telefonen eller svare på meldinger. Han sier jeg må gi det tid, men det holder ikke.
Solskinn Skrevet 23. juli 2007 #17 Skrevet 23. juli 2007 Jeg tror han liker meg, men jeg tror rett og slett det er noe han ikke er ferdig med eller sliter med. Du sier i første innlegget at han lyver til deg og lurer deg, og senere at han ikke svarer skikkelig på meldingene dine etc. Nå unnskylder du ham og sier det er noe han sliter med og at du tror han liker deg. Ærlig talt så tror jeg han ikke er så interessert, men vil holde på deg likevel for å utnytte deg... Dersom han hadde likt deg hadde han ikke løyet til deg og lurt deg, så enkelt er det. Om så han skulle like deg hvorfor skal du ha en mann som lyver og lurer deg likevel?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #18 Skrevet 23. juli 2007 Du sier i første innlegget at han lyver til deg og lurer deg, og senere at han ikke svarer skikkelig på meldingene dine etc. Nå unnskylder du ham og sier det er noe han sliter med og at du tror han liker deg. Ærlig talt så tror jeg han ikke er så interessert, men vil holde på deg likevel for å utnytte deg... Dersom han hadde likt deg hadde han ikke løyet til deg og lurt deg, så enkelt er det. Om så han skulle like deg hvorfor skal du ha en mann som lyver og lurer deg likevel? Jeg har virkelig stresset, han sier han ikke leker med meg-at han er ferdig med det og spør hvorfor han skal gidde det- og at det er maange andre villige damer der ute- som ikke stiller spørsmål slik jeg gjør- og at de ikke er interessante. Han ringte nå- som avtalt. Jeg tar selfølgelig ikke telefonen og bryter all kontakt fordi jeg reagerer som jeg gjør. At dere som svarer lurer på dette forstår jeg- jeg blir ikke klok selv på denne mannen. Får aldri svar på hva han egentlig ville meg, jeg klarer ikke tro på at han bare ville utnytte meg likevel.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Hovedinnlegger her. Kunne ønske jeg hadde hørt på de rådene jeg fikk her, jeg kunne imidlertid ikke forstå hvordan han bare kunne leke med meg på den måten. Jeg virkelig insisterte på at han gjorde det- men neida, han kjente det i hele kroppen hvor mye han likte meg, han likte også personligheten min, holdt meg i hånden, sa han var interessert, sa han ville bli kjærsten min. Det er helt utrolig hva enkelte menn kan få seg til å si og gjøre for å få sex av en dame. Jeg er helt rystet her jeg sitter egentlig, jeg er ikke naiv- denne mannen måtte jobbe litt for det MEN jeg ble lurt for det. Faktisk så føler jeg nesten at jeg ble litt presset til det... Hvordan jeg skal klare å stole på en mann igjen må nå gudene vite, akkurat nå så føler jeg meg bare dritten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå