Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Noen som vet hvor mye en time koster? Og noen som vet om det finnes terapeuter som eventuelt kan komme hjem til pasienten, og hvor mye det i såfall koster ekstra? På forhånd takk for svar!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Tror du må regne med fra 500 kroner og oppover for 45 minutter hos private uten offentlig avtale. Kjenner ikke til psykologer som drar på hjemmebesøk, men kanskje en psykiatrisk sykepleier kan hjelpe? Da må dere i så fall kontakte hjemmetjenesten i kommunen. Må nok betale en egenandel på lik linje med hjemmesykepleie.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Takk for svar. Her i bydelen har de ikke psykiatriske sykepleiere, så det er nok ikke aktuelt. 500 kroner er mindre enn det jeg trodde jeg minimum måtte ut med. Det høres bra ut!
Gjest Pax Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 500 kr er billig, om du finner noe til den prisen er du heldig, men det er ikke umulig.
minienthe Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 psykologer/psykiatere uten trygdeavtale her i kommunen ligger fra 750 og oppover for en "time".
Navnløs Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Har psykologen driftsavtale så betaler man kun opp mot frikortgrensa som jeg ikke husker akkurat nå. Har de ikke det må man nok regne med priser fra 700 kr, ja. Hvorvidt de kommer hjem til deg må man spørre hver enkelt om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå