Gjest Aloha Skrevet 22. juli 2007 #1 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva synes dere? Bra, dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
razmatazz Skrevet 26. juli 2007 #2 Del Skrevet 26. juli 2007 Så den for et par dager siden. Sånn passe... noen komiske scener, men litt masete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosjonisten Skrevet 26. juli 2007 #3 Del Skrevet 26. juli 2007 Skal se den i løpet av neste uke. Skal gi svar da. Har hørt mye bra om den. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mosjonisten Skrevet 9. august 2007 #4 Del Skrevet 9. august 2007 Endelig fikk jeg sett den! Jeg likte den veldig godt og stemningen var veldig god i salen. Det var flere som lo godt under de morsomste scenene. Kan absolutt anbefale denne filmen. Lett og grei 'independent' film som ikke kan sammenlignes med det typiske Hollywood filmene som vi pleier å se. Det er kjekt når det kommer slike filmer innimellom. Kan også anbefale 'me and you and everyone we know'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 10. august 2007 #5 Del Skrevet 10. august 2007 Jeg lo godt under hele filmen, jeg! Synes faktisk den var rasende festlig. Klisjéene om franskmenn passer i grunnen bra med virkeligheten, og filmen ga kanskje et litt mer realistisk inntrykk av kaotiske (men fantastiske) Paris enn hva amerikansk tv og film alltid gjør. Storkoser meg hver gang jeg kommer over gode, europeiske filmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå