Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
2000? Altså 1 av 30 fødsler? Det har jeg litt vansker med å tro.

Fant en artikkel om UNN hvor de sier 500 pr år (altså 1 av 120) og det kan jeg tro mer på. I tillegg blir 80 % betydelig bedre av operasjon.

http://www.unn.no/article18378-10086.html

:overrasket: Saken du linket til er over tre år gammel...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym nå
Skrevet
Noen av dem som fiser offentlig kan ha en tarmsykdom som gjør at de må. Jeg kjenner til to slike tilfeller. De fiser ikke for å være uhøflige.

Jeg er en av dem med tarmsykdom, og som ikke klarer holde igjen. :tristbla: Men av og til må jeg bevege meg utenfor døra jeg også, og da må jeg risikere å plage andre med upassende lyder og lukter. Jeg hater å ha det slik, men jeg har ikke valgt det selv, og da må jeg (og dere andre) leve med det.

Gjest Fliss
Skrevet

Nå tror jeg ikke noen kritiserer mennesker med sykdom som gjør at de fiser litt ufrvillig til tider .. jeg snakker ihvertfall om de som gjør det med vilje .. Enkelte som løfter foten og flirer mens de fiser så folk rundt dem nærmest går i svime ..

Gjest Gud og hvermann
Skrevet (endret)

Endret av Gud og hvermann
Gjest Gjest
Skrevet

Må man, så må man.

Det værste som er er å ha forferdelige luftsmerter fordi man ikke har fått sluppet ut luften.

Gjest Borghild
Skrevet

Promping er det kvalmeste jeg vet! Særlig mannfolk som promper "hardt" for å få mest mulig lyd og attpåtil ler av det. :frustrert: Må man så må man, men da får man gå på do og gjøre det mest mulig lydløst.

Skrevet
Jeg er en av dem med tarmsykdom, og som ikke klarer holde igjen. :tristbla: Men av og til må jeg bevege meg utenfor døra jeg også, og da må jeg risikere å plage andre med upassende lyder og lukter. Jeg hater å ha det slik, men jeg har ikke valgt det selv, og da må jeg (og dere andre) leve med det.

:kose:

Gjest Gjest_Lizzie_*
Skrevet
Vær varsom med hvordan dere uttrykker dere. Hvert år får 2000 norske kvinner ødelagt lukkemuskelen i baken i forbindelse med fødsel. Mange av dem fiser ufrivillig resten av livet sitt.

Er det derfor det heter fistula? :kaffe:

Skrevet
Sjekk denne siden.

OBS! ikke for dem som ikke liker fis. Men veldig morsom for oss som av et mer avslappet forhold til promp :ler2:

:hoho: dritbra!

Skrevet

Imponerende faktisk at folk kan tro at andre skal forholde seg uberørt av at de forflytter gass fra tarm til nesebor. Hvis ikke jeg ønsker å dytte nesa inn i rectum på noen, hvorfor tror da enkelte at det er greit å la innholdet hjemsøke lukteorganet mitt?

Jeg er gusjelov mann, og derfor begunstiget med en mindre følsom luktesans enn kvinner, og med høyere tåleterskel for mannlige ufinheter. Ubehagelig, men med relativt gode prognoser for å overleve, vil jeg kalle gjennomsnittsgjestefisen. Men et sted går grensen. Ved matbordet! En minste antydning der, og vedkommende vil bli tettet, med en diger mannevond kaktus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...