Gjest Gjest_Mats_* Skrevet 22. juli 2007 #1 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er i et forhold der vi pga lange distanser ser hverandre hver 3 eller 4 helg ca. Hun er mye ute og fester i de helgene vi ikke treffes, med fyll og bytur både fredag og lørdag. Dette plager meg veldig. Jeg har dårlig selvtillit og synes det er vanskelig å stole på andre, spesielt kvinner (eksdama var utro). Jeg er så redd for at hun skal være utro, spesielt når hun er ute og drikker. Det skjer så mye i fylla, ting kan fort gå falt. De kveldene hun er ute sitter jeg hjemme og er kjempestresset og nervøs, livredd for at hun dagen etter skal ringe og si "du, vi må snakke om noe". Men samtidig kan jeg vel ikke akkurat be henne la være å gå ut på byen/på fest?? Hva skal jeg gjøre? Noen som har tips til en sjalu mann? PS, drit i å si at jeg skal slå opp med henne. Det er ikke aktuelt. Selv om jeg mistenker både det ene og det andre (det gjør jeg alltid, uansett hvem jeg er med) har hun egentlig ikke gitt meg noen grunn til å være mistroisk.
Amalie_85 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har vel ikke akkurat noen direkte tips, men for litt over et år siden bodde jeg i et annet land, og de helgene jeg ikke var hjemme eller kjæresten min hos meg var jeg ute på byen med venner. Og jeg var aldri utro, så aldri en gang på en annen mann på den måten. Jeg vet at jeg ikke er dama di, men jeg vil bare at du skal vite at alle er ikke "slemme" og bruker alle situasjoner man har til å være utro. Du må nok bare prøve å svelge den følelsen, jeg vet hvordan det er å være sjalu på den måten. Jeg hadde og vanskeligheter med å stole på min kjæreste fordi alle de jeg har vært sammen med før var utro. Men nå føler jeg det ikke sånn lengre, det har gått over, så kanskje det forsvinner med tiden når du skjønner at det ikke er noe å være redd for, vet ikke hvor gammel du er, men for meg tror jeg nok at jeg "vokste" litt og skjønte at jeg ikke kunne sammenligne han her med noen andre, for da kom hvertfall ikke forholdet til å fungere visst jeg skulle være "sjalu" hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå