Gjest Veronica Mars Skrevet 21. juli 2007 #1 Del Skrevet 21. juli 2007 Har noen sett denne filmen? Jeg har litt lyst, siden den virker så utrolig crazy, men samtidig lurer jeg på om det bare er noe møl. Vil noen anbefale den eler evt. ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2007 #2 Del Skrevet 23. juli 2007 Har ikke sett den, men en film som sammenlignes med Braindead, og som har et så latterlig konsept, skal garantert ses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. juli 2007 #3 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg skal se den, vel av to grunner. Den første er at jeg digger sauer hehe, og den andre er at spesiel effektene er vel lagd av samme teamet som lagde effektene i ringenes herre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 23. juli 2007 #4 Del Skrevet 23. juli 2007 Jeg må vel se den, bare fordi hele konseptet virker totalt vanvittig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusjenten Skrevet 25. juli 2007 #5 Del Skrevet 25. juli 2007 Se den!! Den har vanvittig bra humor! Jeg begynte å le etter 5 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 25. juli 2007 #6 Del Skrevet 25. juli 2007 Den er helt hysterisk morsom. Jeg kommer fra gård med sauer, så da ble alt ekstra festlig Filmen ga meg sterke assosiasjoner til braindead ja, så de har nok hentet litt inspirasjon her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bæææ Skrevet 30. juli 2007 #7 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er den lettskremte sorten så jeg skal ikke se filmen. Jeg så haisommer og piraya for mange år siden og torde knapt sette tåspissen min uti sjøen etterpå. Mark de biter var også en film som gjorde underverker for min markofobi, og arachnafobia eller noe lignende hjalp veldig på edderkoppskrekken. Så jeg har ingen planer om å få angst for sauer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå