Gå til innhold

kontakten som forsvant på msn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg la til en person(med mail-adr) på msn før ferien. Da var hun på ferie selv og offline, så jeg tror jeg husker at personen vistes i min liste som offline med bare mail-adr som nick..Tror jeg..

Iallefall, nå når jeg kom hjem fra ferie etter 3 uker ser jeg henne ikke i listen i det hele tatt! Hverken som offline eller online. Hvordan er det mulig at noen bare kan forsvinne fra listen? Hvis hun rejected med ville jeg vel bare alltid se henne som offline,vel?? Kan det ha noe med at man må klikke accept på sånne foresp innen en tidsfrist ellers får ikke hun min foresp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikkert på at det stemmer det du sier med at du fortsatt ville ha sett personen i din MSN-liste, dog som ikke pålogget selv om denne personen hadde slettet eller blokkert deg.

Sikker på at hun ikke står der med et annet nick enn e-postadressen? Sikker på at hun sto i listen din? Det kan jo tenkes at hun ikke har godkjent deg ennå?

Gå inn på verktøy - alternativer - privacy - der kan du se hvem som har lagt til deg i sin MSN-liste.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet
Sikker på at hun ikke står der med et annet nick enn e-postadressen? Ja...Hun er søkk borte =)Sikker på at hun sto i listen din?Mja...? Jeg er ganske sikker.. Det kan jo tenkes at hun ikke har godkjent deg ennå? Men da ville jeg vel fortsatt sett henne som offline(med e-postadr)?

Gå inn på verktøy - alternativer - privacy - der kan du se hvem som har lagt til deg i sin MSN-liste. Ja, men hun er søkk borte fra listen...

Ingen andre som vet? Hva er adr til nettstedet der man kan se hvem som har blokkert/lagt deg til igjen? Litt flaut å legge til vedkommende på nytt hvis hun faktisk har avvist meg :ler:

Skrevet
Ingen andre som vet? Hva er adr til nettstedet der man kan se hvem som har blokkert/lagt deg til igjen? Litt flaut å legge til vedkommende på nytt hvis hun faktisk har avvist meg :ler:

Vet ikke helt hvorfor dette har skjedd, men om du går inn på navnet ditt (Der du endrer status og sånt) og på alternativer, deretter på Personvern, så ser du hvem du har på lista di i alle fall, også kan du trykke på "Se hvem som har lagt deg til i kontaktlisten sin", så kan du jo se om du kommer noe nærmere svaret? :)

Kjedelig situasjon... Man vil jo helst ikke mase heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...