logb Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Hei. Min mann og jeg har endelig kjøpt oss nytt hus, og skal snart til å pusse det opp. Innflyttingsdatoen er satt til 1. november, og planleggingen for hvordan det nye huset og hagen skal bli, er allerede i full gang. Men en ting er iallefall sikkert. Jeg SKAL ha 2 stoler fra Gloster, nemlig Eclipse. Skal plassere dem godt på min nye store veranda og legge meg ned en varm sommerdag og bare nyte livet. Mmmmm.... Min mann som disker opp med deilig frukt smoothie - hans spesialitet, en god bok, en liten kjølende bris i sommersolen... Kan livet bli bedre enn det...? Endret 27. juli 2007 av logb
Lars123 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Heisan. Jeg er overbegeistret! Din glede er som et vindpust i nakken når man står og spar sand i 35+ for å støpe nytt fundament til garasjen Håper dere får en fantastisk fremtid. Din Mann! Lars.
logb Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer. Jeg likte det sitatet ditt. Meget sant.
Gjest Fjellsippa Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med nytt hus. Det stolene var lekre. Du får nok mange fine sommerdager i dem.
evilla Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Gratulerer så masse!!! Nei livet kan ikke bli bedre enn det Men de stolene var bare helt fantastisk flotte!! Sånn vil jeg også ha, hvor kan jeg kjøpe en sånn og hvor mye koster den? Har vært på utkikk etter noe lignende lenge, og denne så jo bare helt suveren ut, og såå nydelig! Endret 26. juli 2007 av tuscany
logb Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2007 Men de stolene var bare helt fantastisk flotte!! Sånn vil jeg også ha, hvor kan jeg kjøpe en sånn og hvor mye koster den? Har vært på utkikk etter noe lignende lenge, og denne så jo bare helt suveren ut, og såå nydelig! Hei, jeg vet at du får kjøpt dem hos www.ballerud.com, regner med det er der vi kommer til å kjøpe dem fra. De har dem ikke i produktlisten sin, men nederst har de en oversikt over utenlandske leverandører, blant annet Gloster. Stolene må da bestilles fra utlandet, og det koster nok litt mer enn om man kjøper dem direkte. Men så sparer man seg vel for litt plunder også, kan jeg tenke meg. Uansett, de stolene skal jeg ha, koste hva det koste vil!!!
logb Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2007 Er ute etter en sofa som ikke er A4, men går litt i S-form, eller bølger/svinger - hva man nå kan kalle det. Er det noen som har tips og ideer til hvor man finner dette?
logb Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 Min mann har sjekket ut priser på Gloster. Hmmm.... For stol, fotskammel og seil kommer prisen på rundt 54.000,- kr. Synd, jeg synes nok det er i meste laget. Bare stolen vil vel da komme på en pris på rundt 30.000,- Ja, ja, får bare satse på å vinne i lotto!
Gjest Elastica Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Nå ble jeg nysgjerrig. Har du link? For øvrig er det mye tilbud på hagemøbler nå. Kjøpte selv bord og stoler på Hilmers Hus igår.
Gjest Fjellsippa Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Det var litt av noen priser. Har du sjekket hva de koster i Sverige? Ser at de har forhandler der. Kanskje det lønner seg å koble på en henger og kjøre en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå