Paprika Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Skulle ha mensen rundt 15/16, men fortsatt ingenting. Har hatt flere dager med menssmerter, men ingen blødning. Har testet meg noen ganger, men testene er negative. Har vært prøver i noen måneder nå, noen som kjenner til hva det kan være som gjør at mensen forsvinner. Ingen mens er vel lik ingen El og da blir det jammen ikke mye baby gitt....
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Gikk på hormonspiral ja, men jeg fjernet den i slutten av mars
lilje20 Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Jeg hadde ikke mens over en lang periode etter pilleslutt. Det var pga hormonell ubalanse i kroppen. For høyt prolaktin nivå i kroppen. Vi hadde vært prøvere i 2 år før jeg tok kontakt med spesialist. Ofte så hjelper det bare med å ta det med ro, stress og at man tenker for mye på en liten en kan utsette mens.
Trampe Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg gikk ei uke over ikm før testen slo ut positivt. Jeg tok to negative tester etter jeg skulle hatt mensen.... så om jeg var deg ville jeg testa på nytt igjen.
Gjest Gjest_Paprika_* Skrevet 24. juli 2007 #5 Skrevet 24. juli 2007 Hadde jo mensen i flere måneder etter at jeg fjernet spiralen, men det er vel kanskje sånn at den kan forsvinne en måned for så å komme tilbake neste. Ikke vet jeg. Det som er litt irriterende er at jeg har mensmurringer enda nå 2 uker etter IKM. Jeg gikk ei uke over ikm før testen slo ut positivt. Jeg tok to negative tester etter jeg skulle hatt mensen.... så om jeg var deg ville jeg testa på nytt igjen. Hmmm, kanskje jeg må teste meg en gang til da - holder det med sånn billigtest da, eller bør jeg kanskje kjøpe en skikkelig?? Var skikkelig jeg tok nå siste gangen som var negativ...
Trampe Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Jeg tok to negative billigtester. Den tredje (ei uke over ikm) ble positiv. Den var veldig svak, så jeg tok to til, som var svake de også. Til slutt kjøpte jeg en digital clearblue for å slippe å tolke streker, og den ble positiv med en gang.
Gjest Gjest_paprika_* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tok to negative billigtester. Den tredje (ei uke over ikm) ble positiv. Den var veldig svak, så jeg tok to til, som var svake de også. Til slutt kjøpte jeg en digital clearblue for å slippe å tolke streker, og den ble positiv med en gang. Tok en billigtest i går, og det var ikke antydning til to streker engang, så jeg får nok bare smøre meg med tålmod og vente på IKM.... :-( Bør jeg på noe tidspunkt oppsøke lege om mensen fortsatt uteblir, og evt. hvor lenge skal jeg vente?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå