Amelie Skrevet 17. mars 2003 #1 Skrevet 17. mars 2003 Var på kino i går og så 25th hour med Edward Norton. Veit ikke om den er kommet til Norge enda (eller om den har gått), men uansett; en utrolig bra film! Lenge siden jeg har sett noe lignende, den traff meg skikkelig! Noen andre som har sett filmen og har noe å si?
Milo Minderbinder Skrevet 17. mars 2003 #3 Skrevet 17. mars 2003 Jeg har enda til gode å se Edvard Norton i noe som ikke er bra....så....jeg gleder meg til å se denne også.
CeNedra Skrevet 18. mars 2003 #4 Skrevet 18. mars 2003 Hva handler filmen om da? Sånn kort? Det er vel ikke den som handler om at alle menneskene i verden er døde utenom en liten gjeng. Alle har dødd av et virus som angriper hjernen eller noe?
CeNedra Skrevet 19. mars 2003 #6 Skrevet 19. mars 2003 ja, du har rett. mikser filmer rett som det er.
Amelie Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2003 "25th hour" handler kort&greit om en (usedvanlig) sympatisk drugdealer som blir tatt, og filmen følger de siste 24 timene hans i frihet. Kan kanskje høres litt teit ut, men det er absolutt ikke noen standard Hollywood-film! Ellers så jeg "Far from heaven" med Jualian Moore i går (er i kinomodus for tida :D ), og det er kanskje en av de dårligste filmene jeg noen gang har sett! Men en venninne av meg likte den godt, så for all del...
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2003 #8 Skrevet 28. mars 2003 Leste akkurat at 25th hour har premiere i Oslo i dag! Så da er det ingen unnskyldninger lenger, løp og se! Amelie (ikke inlogget)
Milo Minderbinder Skrevet 28. mars 2003 #9 Skrevet 28. mars 2003 Greit, gjest! Jeg skal ta på meg skoene og løpe de drøyt 60 milene fra Stavanger til Oslo med en eneste gang. Milo
Amelie Skrevet 28. mars 2003 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2003 Sorry, Milo! Jeg har det med å glemme at Oslo ikke er verdens (eller Norges navle) - en dårlig vane det der :oops: Du får ha lykke til med løpingen da
ragnalina Skrevet 29. mars 2003 #11 Skrevet 29. mars 2003 Driver og hörer anmeldelser av den på petre 'hele tiden' (endelig kom det höretelefoner på dataen på skolen slik at jeg kan höre på norsk radio mens jeg skriver oppgaver...), så det skulle vel være håp om at den skulle komme til andre steder i landet også snart..!?
Amelie Skrevet 12. mai 2003 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2003 Henter opp denne tråden igjen, for nå må da filmen ha kommet til de grisgrendte strøk av dette vidstrakte land, eller hva? Noen som vil dele sine tanker, følelser? Og vi snakker fremdeles om 25th hour med Edvard Norton
Gjest Cruella Skrevet 12. mai 2003 #13 Skrevet 12. mai 2003 Skal også se den filmen. Edward Norton er fantastisk! Lisa-Beth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå