Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har vært gjennom første pergo-kur, er i dag på dag 32 i syklusen eller dvs har blødd litt siden siden torsdag morgen, så lite at det strengt tatt ikke er nødvenig med bind. Er dette mensen? Har tatt test og er ikke gravid, skal da begynne på ny pergo-kur på dag 5, men når er egentlig dag 1?? Hjelp! Kjenner at jeg begynner å bli frustrert, forvirret og lei!
Apple- Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Dag 1 er første dag med ordentlig mens, spotting teller altså ikke (regnes som siste dager på forrige syklus). Hvordan er den blødningen du har nå iforhold til hvordan mensen din er til vanlig? Noen har ikke engang mensen i fem dager, og må da begynne på f.eks. dag tre. Se an hvordan denne blødningen er ift. til din vanlige mens og tell altså første dag med "ordentlig" mens som dag en. Les forøvrig også bruksanvisningen på pergoen, der mener jeg at det står du kan begynne på andre dager enn bare dag fem. Er du usikker, syns jeg du skal spørre legen din. Lykke til!
Murmelmy Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg ble gravid andre pergorunde og spottet litt den uken mens skulle komme. Husker jeg var så deprimert, men jaggu var jeg ikke gravid! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå