Rainbow Brite Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 De har på deli de luca i hvertfall, men jeg ble litt skuffet. Prøvde å lage selv en gang, og de ble jo egentlig litt mislykket, men synes det var bedre enn de jeg kjøpte i pose. Det finnes helt sikkert på helsekosten også! Si i fra om de er gode!
Gjest itla Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Tyrrells har rotfruktchips, jeg har kjøpt på Gutta på Haugen her i Oslo. Mulig det er det de har på Deli de Luca også? Jeg liker veldig godt parsnip-typen (pastinakk på norsk), men så er også parsnips noe av det beste jeg vet... Den med beetroot, parsnip & carrot er også god, synes jeg. Når jeg kikket på nettsidene nå så jeg en med "Honey glazed parsnips", den må jeg jamen prøve å få tak i... Forøvrig - litt OT, men - Tyrrells' eplechips er også fantastisk god. Den med kanel på... De har ihvertfall i grønnsaksbutikken i Byporten. Endret 22. juli 2007 av itla
Lady Lovelylocks Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Hvor mye koster det hos Gutta på Haugen da? Var i København på fredag, der betalte jeg 27,95 for 75 gram..
Gjest itla Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Hvor mye koster det hos Gutta på Haugen da? Var i København på fredag, der betalte jeg 27,95 for 75 gram.. Husker ikke prisen, dessverre, men det er nok relativt dyrt, siden det er importert.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg lurer på om de kan ha sånt i noen innvandrerbutikker også? Jeg har i hvert fall kjøpt søtpotetchips i en thailandsk innvandrerbutikk i Trondheim en gang. Det var riktignok ikke spesielt godt, men det kan hende de har mer å velge mellom
Rainbow Brite Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Tyrrells har rotfruktchips, jeg har kjøpt på Gutta på Haugen her i Oslo. Mulig det er det de har på Deli de Luca også? Jeg liker veldig godt parsnip-typen (pastinakk på norsk), men så er også parsnips noe av det beste jeg vet... Den med beetroot, parsnip & carrot er også god, synes jeg. Når jeg kikket på nettsidene nå så jeg en med "Honey glazed parsnips", den må jeg jamen prøve å få tak i... Forøvrig - litt OT, men - Tyrrells' eplechips er også fantastisk god. Den med kanel på... De har ihvertfall i grønnsaksbutikken i Byporten. Ja, det var de jeg mente! Til den prisen forventet jeg noe mer. Men prøver kanskje igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå