Gå til innhold

Rotfrukt chips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man tak i dette i Oslo? Hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har på deli de luca i hvertfall, men jeg ble litt skuffet. Prøvde å lage selv en gang, og de ble jo egentlig litt mislykket, men synes det var bedre enn de jeg kjøpte i pose.

Det finnes helt sikkert på helsekosten også! Si i fra om de er gode! :)

Skrevet (endret)

Tyrrells har rotfruktchips, jeg har kjøpt på Gutta på Haugen her i Oslo. Mulig det er det de har på Deli de Luca også? Jeg liker veldig godt parsnip-typen (pastinakk på norsk), men så er også parsnips noe av det beste jeg vet... Den med beetroot, parsnip & carrot er også god, synes jeg. Når jeg kikket på nettsidene nå så jeg en med "Honey glazed parsnips", den må jeg jamen prøve å få tak i... ;)

Forøvrig - litt OT, men - Tyrrells' eplechips er også fantastisk god. Den med kanel på... De har ihvertfall i grønnsaksbutikken i Byporten.

Endret av itla
Skrevet

Hvor mye koster det hos Gutta på Haugen da?

Var i København på fredag, der betalte jeg 27,95 for 75 gram..

Skrevet
Hvor mye koster det hos Gutta på Haugen da?

Var i København på fredag, der betalte jeg 27,95 for 75 gram..

Husker ikke prisen, dessverre, men det er nok relativt dyrt, siden det er importert.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om de kan ha sånt i noen innvandrerbutikker også? Jeg har i hvert fall kjøpt søtpotetchips i en thailandsk innvandrerbutikk i Trondheim en gang. Det var riktignok ikke spesielt godt, men det kan hende de har mer å velge mellom :)

Skrevet
Tyrrells har rotfruktchips, jeg har kjøpt på Gutta på Haugen her i Oslo. Mulig det er det de har på Deli de Luca også? Jeg liker veldig godt parsnip-typen (pastinakk på norsk), men så er også parsnips noe av det beste jeg vet... Den med beetroot, parsnip & carrot er også god, synes jeg. Når jeg kikket på nettsidene nå så jeg en med "Honey glazed parsnips", den må jeg jamen prøve å få tak i... ;)

Forøvrig - litt OT, men - Tyrrells' eplechips er også fantastisk god. Den med kanel på... De har ihvertfall i grønnsaksbutikken i Byporten.

Ja, det var de jeg mente! Til den prisen forventet jeg noe mer. Men prøver kanskje igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...