Gjest Nedfall Skrevet 22. juli 2007 #21 Skrevet 22. juli 2007 Jeg sa at etisk sett skal man spørre før man legger ut bilder av venner, men det ironiske var at det ikke var ETT bilde av noen av hans beste venninner...og heldigvis ikke av noen av oss heller, bare bilder av damer jeg aldri har hørt navnet på engang, håper han spør før han evt. legger ut bilder og navn på folk...men han vet vel hvem som ikke vil bli lagt ut, og som ville blitt forbanna...må vel titte innom der og sjekke en gang, for sikkerhets skyld...gjør meg ikke så mye om han legger ut bilde, men prinsipielt skal han spørre først...og vet om minst to som ville blitt ganske sure... Det er ikke bare etisk tvilsomt, det er faktisk straffbart ! Man ikke bare bør spørre før man legger ut bilder av andre, man SKAL !
Frøken Frigg Skrevet 22. juli 2007 #22 Skrevet 22. juli 2007 Jeg registrerte meg på FaceBook hovedsaklig av to grunner. Det er en gruppe der som jeg måtte være med i (det er en gruppe i virkeligheten også, møtetider o.l. blir avtalt på FB), i tillegg til at det lettet kommunikasjonen med, og gav meg tilgang til bildene til, en god venn av meg som var i utlandet et år. Men jeg har lite informasjon der. Og jeg godkjenner bare venneforespørsler fra folk jeg faktisk har lyst til å ha kontakt med.
Gjest *Babysyk* Skrevet 23. juli 2007 #23 Skrevet 23. juli 2007 (endret) ... Endret 27. juli 2007 av *Babysyk*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå