Gå til innhold

Slette seg----hvorfor

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Lurer på en ting jeg. Ettersom jeg har skjønt så er det flere her som har slettet seg og kommet tilbake igjen opptil flere ganger :forvirret:

Ikke noe kritikk altså, bare veldig nysgjerrig. Hvorfor slette seg og komme tilbake med annet nick?

Hvorfor ikke bare la være å logge seg på for en tid hvis man er lei av hele greia?

Noen som har lyst å svare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å variere litt, fordi man er ferdig med en epoke i livet, fordi man har lyst til å begynne med blanke ark, fordi man har blitt gjenkjent, fordi man har tenkt å bruke tiden på noe annet, men kommer tilbake likevel, osv. Sikkert mange flere grunner jeg ikke kommer på nå. Take your pick. :)

Gjest Fast bruker, utlogget
Skrevet

Velger å svare som utlogget, fordi jeg ikke orker peset som ofte følger når man sier sin ærlige, for noen ubehagelige, mening:

For å få oppmerksomhet.

Når noen legger ut på Personlige meldinger et innlegg med headlinen "Slett meg" er det jo åpenbart for å se om noen svarer "Ånei!!!" "Hvorfor det? Du er jo en av de få fornuftige menneskene her inne!" "Ånei, jeg kommer til å savne deg! Kom tilbakeeeee!!!!"

Hvis jeg noen gang skulle velge å slette meg, så skriver jeg da en PM til en av moddene om det...

Som oftest kommer slettede brukere tilbake med et annet nick. Og da kommer spørsmålene; Var du *nick* tidligere? "Jeg mener å kjenne deg igjen på måten du skriver på!"

Også soler de seg i all oppmerksomheten og alle velkommen-tilbake-hilsnene nok en gang...

Patetisk.

Gjest Emera
Skrevet
For å få oppmerksomhet.

Når noen legger ut på Personlige meldinger et innlegg med headlinen "Slett meg" er det jo åpenbart for å se om noen svarer "Ånei!!!" "Hvorfor det? Du er jo en av de få fornuftige menneskene her inne!" "Ånei, jeg kommer til å savne deg! Kom tilbakeeeee!!!!"

Hvis jeg noen gang skulle velge å slette meg, så skriver jeg da en PM til en av moddene om det...

Som oftest kommer slettede brukere tilbake med et annet nick. Og da kommer spørsmålene; Var du *nick* tidligere? "Jeg mener å kjenne deg igjen på måten du skriver på!"

Også soler de seg i all oppmerksomheten og alle velkommen-tilbake-hilsnene nok en gang...

Patetisk.

Har sett det der noen ganger, ja. Og det er ikke noe jeg ville ha gjort heller, ville nok sendt PM jeg og.

Tror det fenomenet er mest vanlig hos de som besøker hverandres dagbøker, og synes de kjenner hverandre. Eller de "kjenner " hverandre fordi de har diskutert mye i forumet.

Skrevet
For å få oppmerksomhet.

Ja, kanskje det. Kom ikke på det som alternativ, men, det er sikkert noen som sletter seg av den grunnen og.

Gjest Fliss
Skrevet
Velger å svare som utlogget, fordi jeg ikke orker peset som ofte følger når man sier sin ærlige, for noen ubehagelige, mening:

For å få oppmerksomhet.

Patetisk.

Synes det er mer patetisk med folk som må logge seg ut for å tørre å skrive meningen sin ... er det imaget du er redd for?

Jeg kan bare snakke for meg selv .. men jeg har fått slettet nicket mitt her inne flere ganger .. Gjør det jevnlig for å beholde min anonymitet .. Hvorfor jeg legger inn beskjed om sletting på "Ris og ros"? Jo, fordi jeg synes det er mye enklere .. da slipper jeg å lete etter en moderator som jeg ikke vet hverken hvem er eller hvor er ..

Faktisk så trodde jeg "Ris og ros" var for moderatorene først og fremst og ikke for gud og hverman .. Hvilken interesse har folk av å lese inne på "Ris eller ros"? Bare for å irritere seg over folk som ber å bli slettet? Jaja - mange gleder her i livet :ler:

Å nei - jeg er ikke venn med en eneste person her inne .. jeg hverken leser eller skriver i dagbøker .. Så jeg ber ikke om å bli slettet for å få oppmerksomhet av "vennene mine" ...

Gjest Cirka
Skrevet

Jeg tror nok det kan være like mange grunner til at folk sletter profiler som det er folk her.

Det at noen skriver "slett meg", kan vel ha sitt opphav i at de at andre gjør det, og derfor tenker at dette er regelen.

Tror det er få som sletter seg for å få oppmerksomhet, man blir slettet relativt raskt, og svært få responderer når noen vil slettes.

Mange logger seg ut og skriver innlegg de ikke vil være bekjent av gjennom profilen sin, som feks "fast bruker,utlogget" gjør i denne tråden. Etter min mening er dette kanskje et stjerneeksempel på en bruker som kan finne på å slette seg om h*n gjør seg "upopulær" på en eller annen måte. Hvorfor kunne isåfall ikke "fast bruker,utlogget" skrevet sine antakelser innlogget?

Gjest vimselot
Skrevet

Synes det er verre å slette seg dvs. logge ut og operere som frekk gjest, men akkurat nå er det meg likegyldig.

Gjest lillebøll
Skrevet

Jeg harslettet meg og startet på nytt en fem seks ganger. Med nytt nick alle gangene. Første gangen fordi det sjedde store forandringer i livet mitt og følte for å starte med blanke ark her inne og.

Andre gangen fikk jeg etter meg en bruker jeg aldri ble kvitt.

Tredje ganger var det vel store endringer i livet igjen.

Fjerde gangen så hadde jeg litt for mange innlegg som kunne søkes opp følte jeg. Osv.

Mulig rekkefølgen er feil.

Tror jeg har bed de slette meg inne på ris og ros hver gang, ikke på PM eller på personlige meldinger. Grunnen er vel at det er enkelt og greit. Ikke før å få oppmerksomhet. Aldri tittet innom etter at jeg har vært slettet for å se om noen har reagert i den tråden heller, kanskje noen følger med å ser om der skjer noe spennende der ikke vet jeg.

Hvorfor slette seg for å få oppmerksomhet? De som spør etter klem, trøst, kos og klapp osv på personlige meldinger for da det helt uten problemer.

Hilsen en som har slettet seg ofte og sikkert gjør det igjen. Oppmerksomhet eller ei ;)

Gjest Gjest
Skrevet

For å få oppmerksomhet.

Patetisk.

Enig. Det er både barnslig og patetisk.

Gjest Gjest
Skrevet

Man gjør da selv hva man vil ut fra dette stedet. Folk som forteller andre hvordan de skal forholde seg til KG, ut over å bare følge reglene, har for mye fritid.

Gjest Cirka
Skrevet
Enig. Det er både barnslig og patetisk.

Hvordan kan du med sikkerhet vite at noen faktisk har denne hensikten? Gjort det selv kanskje?

Det er vel sånne som "fast bruker, utlogget" som finner på slike ting. Patetisk å ivareta en profil fordi man ikke står inne for sine meninger, men må logge ut for å skrive de. De beste de kan håpe på er å få oppmerksomhet fra folk de har smisket med når de sletter seg. Og det er jo litt av en oppmerksomhet.

Takke meg til ekte tilbakemeldinger.

Skrevet

Nå som navnet fortsatt vil stå ved innleggene selv om man sletter brukeren ser jeg mindre grunn til å slette seg for så å starte "nytt" her inne. Jeg har vært inne på tanken selv, men hadde aldri funnet på å lage en egen tåd her inne om at jeg sletter meg.

Gjest Wolven
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt å si "hadet" til brukere ser inne dersom man har vært med lenge. Tross alt blir man på en måte kjent selv om det bare er via nettet.

Gjest Nedfall
Skrevet (endret)

Slette meg tidligere fordi jeg gikk lei. Angret meg og dukket opp igjen.

Postet "slett meg" på ros&ris fordi jeg så andre gjorde det, trodde det var den vanlige måten å gjøre det på, kom ikke på at jeg kunne slenge inn en PM til en mod..

..og jeg er ikke PRkåt ! (Eller, ok bare litt da) Vil bare lage litt moro, og diskutere med kvinnfolk ! :sjamor:

Endret av Nedfall
Gjest Fliss
Skrevet

Jaja - er det ikke godt at nå vet vi det til neste gang ...

Gjest Nedfall
Skrevet
Jaja - er det ikke godt at nå vet vi det til neste gang ...

Hum.. ? :klø: Nedfall du snakker om nå ?

Gjest Fliss
Skrevet

Jeg snakker om meg selv og alle de andre som har vært så utrolig uvitende at vi har lagt inn beskjed om å slettes på "Ris og ros" ...

Gjest Nedfall
Skrevet
Jeg snakker om meg selv og alle de andre som har vært så utrolig uvitende at vi har lagt inn beskjed om å slettes på "Ris og ros" ...

Jah.. vi er dumme i huet alle.. personer* !

*Kan liksom ikke si mann, syns jeg.. ;)

Skrevet

Eg har aldri sletta meg og kome tilbake med nytt nick, og tvilar på at eg nokon gang kjem til å gjera det.

Den einaste grunnen eg kan koma på, som god nok grunn for at eg ville ha sletta meg og kome tilbake med nytt nick - var viss eg hadde blitt gjenkjent av ein person eg ikkje ville at skulle lesa om privatlivet mitt. Eller om eg hadde blitt forfølgt av ein eller fleire personar her inne, som var ute etter å laga livet surt for meg her på KG.

Eg bryr meg lite om kva andre gjer. Om enkelte her inne velger å sletta seg ofte, og koma tilbake igjen med nytt nick berre for å få oppmerksomhet, så er det deiras valg! Ganske teit å gjera noko slikt, men eg giddar ikkje å irritera meg over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...