Gå til innhold

Hvor selges design møbler (senger,sofaer) i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er veldig glad i italiensk design. Rette linjer, sort, hvitt, rødt skinn. Leter etter sofa og seng i denne stilen. Hvor? Vet om en på Grunerløkka som heter http://www.homeinterior.no/ Der har de en del fint, men ikke funnet det perfekte. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med Tannum (www.tannum.no) ved Nationaltheateret eller Robert Tandberg (www.roberttandberg.no) i Dronningens gate i Oslo f.eks? Tandberg averterer forresten med salg for tiden..

Begge er vel i det øvre prissegmentet (skulle ønske jeg kunne handle der :)

)

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Dytter denne jeg.

Er selv på utkikk etter en seng :)

Lav seng/ sengramme.

Endret av fager
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg kan trygt rekomendere www.designshopen.com som selger direkte fra Italienske fabrikker. Har kjøpt både sofa og stoler derifra og fått varene direkte levert hjem på 5 uker.

• 8 måneder senere...
Gjest Ilforza
Skrevet

Senger og sofaer samt andre spennende designmøbler direkte fra fabrikker i italia finner du hos www.designshopen.com og det er dessuten fraktfritt og korte leveringstider som 4-6uker fra fabrikk... rekomenderes....

• 2 måneder senere...
Gjest Michael
Skrevet

Vet ikke om dere har fått med dere en butikk ved navnet Donia`s Interiørhus. De selger skikkelige kule og annerledes deisgnmøbler. De har også kommer i Aftenposten.

--------

Senger og sofaer samt andre spennende designmøbler direkte fra fabrikker i italia finner du hos www.designshopen.com og det er dessuten fraktfritt og korte leveringstider som 4-6uker fra fabrikk... rekomenderes....
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

www.rinaldi.no

Skrevet

Italian house på Grini rett over Bærumsgrensa!

• 7 måneder senere...
Skrevet

KDM-Norge.no

stor utvalg, god design

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...