Kraistin Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har nettopp farget(tonet) håret rødt, og lurer litt på hvordan man bør ta vare på det siden fargen falmer så fort. Noen rødhårete som ahr tips til f.eks sjampo og balsam? Vet at det fins noen sjampoer og balsamer for rødt, farget hår, trenger jeg det? Eller holder det med vanlig sjampo for farget hår? Forreste, har noen prøvd sjampoen for farget hår fra Body Shop? (Bilberry Color Protect Shampoo/ Conditioner)
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Du må jo ikke bruke shampo og balsam til rødt hår, men du kan jo gjøre det feks. den for rødt hår fra sunsilk eller du kan bruke en fra Gliss for farget hår -den er for farget hår og ikke bare rødt hår + leave in fra gliss disse produktene er røde og hvite du kan se dem her: http://www.gliss.schwarzkopf.no/produkter/farget-haar/
Champagnepiken Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har vært "falsk" rødtopp i årevis, og har erfart at fargen holder SÅ mye lenger hvis jeg bruker ordentlige produkter. Har veldig god erfaring med L'Oreal Professionels spesialsjampo for rødt hår (den ser litt ut som ketsjup, men...) og en balsam fra Tigi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå