Gå til innhold

Brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til London om en stund, og lurer på om det er noen som vet hvor de har billige brudesko der?

Vil også helst ha sånne uten hel....da min kommende mann bare er noen cm høyere enn meg :)

Veldig takknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mia78_*
Skrevet
Skal til London om en stund, og lurer på om det er noen som vet hvor de har billige brudesko der?

Vil også helst ha sånne uten hel....da min kommende mann bare er noen cm høyere enn meg :)

Veldig takknemlig for hjelp!

Billige er de ikke, men i Bond street er det en sko butikk som bare selger brudesko. Tror den heter ivory shoes eller noe lignende

Skrevet

En skokjede som heter Office har masse fine sko, deriblant noen brudesko. Finner du blant annet i Oxford street.

Skrevet
Billige er de ikke, men i Bond street er det en sko butikk som bare selger brudesko. Tror den heter ivory shoes eller noe lignende

Er det sånn kjempedyre? Hvilket prisnivå ligger de på?

Skrevet
En skokjede som heter Office har masse fine sko, deriblant noen brudesko. Finner du blant annet i Oxford street.

Der skal jeg ta turen, takk! :)

Skrevet

Jeg var i London i mai. Kjøpte da kjole, slør, diverse tilbehør og sko til både meg og datteren på salg :D

Vil si at jeg har rimelig god oversikt over brudeantrekk-butikkene i London etter å ha travet rundt der i en uke etter gode tilbud ;)

Om du er på utkikk etter rimelige sko og annet tilbehør vil jeg anbefale varehuset BHs i Oxford street. Selv kjøpte jeg disse skoene og er kjempefornøyd!

Skrevet

Så kjekt, takk. Der skal jeg hvertfall ta turen. Hvis du vet om andre steder, spes. i oxford st. Så fint om du kommer med flere tips.

Veldig fine sko du har kjøpt deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...