evilla Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Skal til London om en stund, og lurer på om det er noen som vet hvor de har billige brudesko der? Vil også helst ha sånne uten hel....da min kommende mann bare er noen cm høyere enn meg Veldig takknemlig for hjelp!
Gjest Gjest_Mia78_* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Skal til London om en stund, og lurer på om det er noen som vet hvor de har billige brudesko der? Vil også helst ha sånne uten hel....da min kommende mann bare er noen cm høyere enn meg Veldig takknemlig for hjelp! Billige er de ikke, men i Bond street er det en sko butikk som bare selger brudesko. Tror den heter ivory shoes eller noe lignende
razmatazz Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 En skokjede som heter Office har masse fine sko, deriblant noen brudesko. Finner du blant annet i Oxford street.
evilla Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Billige er de ikke, men i Bond street er det en sko butikk som bare selger brudesko. Tror den heter ivory shoes eller noe lignende Er det sånn kjempedyre? Hvilket prisnivå ligger de på?
evilla Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 En skokjede som heter Office har masse fine sko, deriblant noen brudesko. Finner du blant annet i Oxford street. Der skal jeg ta turen, takk!
Hulder Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Jeg var i London i mai. Kjøpte da kjole, slør, diverse tilbehør og sko til både meg og datteren på salg :D Vil si at jeg har rimelig god oversikt over brudeantrekk-butikkene i London etter å ha travet rundt der i en uke etter gode tilbud Om du er på utkikk etter rimelige sko og annet tilbehør vil jeg anbefale varehuset BHs i Oxford street. Selv kjøpte jeg disse skoene og er kjempefornøyd!
evilla Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. juli 2007 Så kjekt, takk. Der skal jeg hvertfall ta turen. Hvis du vet om andre steder, spes. i oxford st. Så fint om du kommer med flere tips. Veldig fine sko du har kjøpt deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå