Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Har noen smakt på jordbæren i sommer? Ikke jeg,skal kjøpe en kurv i dag.Syns det er litt flaut jeg :sjenert:
Gjest vimselot Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Niks, og jeg nekter. Jeg dyrka økologiske jordbær som var himmelsøte, men jeg bor ikke slik i dag... Jeg savner disse bæra, men ikke alt det andre...hvis jeg blir kjent med en økologisk mann eller kvinne som har jordbær, (nå fikk jeg lyst på...) så kanskje... Men når man har smakt forskjellen på de man dyrker økologisk selv, spanske jordbær uten smak og de man får kjøpt i Norge... Nå er vel forresten det ikke særlig jordbær å få kjøpt som er dyrka i Norge? Men hvorfor er det så rar forskjell mellom spanske - italienske jordbær, og norske, som likevel ikke er dyrka økologisk?
Gjest Emera Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Har jordbær i hagen, søte og himmelske. De koser jeg meg med.
Gjest Fliss Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Åja - jeg har spist masse jordbær .. jeg har i hagen - i tillegg så har jeg kjøpt endel før mine begynte å komme .. .. men regnet har gjort at jordbærhøsten ikke har vært så bra iår, desverre - nå synger det nok på siste verset.
Arkana Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Ja, søte norske jordbær spiser vi mye av om sommeren. I år har vi også spist litt markjordbær fra egen hage.
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Har jordbær i hagen, søte og himmelske. De koser jeg meg med. Trur jeg tar meg en tur til deg
Trillrund Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 mmmmmmmmmm..... trønderbær er best!......... Og her oppe har det vært bra vært for jordbær... Tror jeg må stikke ut å kjøpe en kurv
Kayli Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Jepp, vi har spist vår del i år også. Nå er dessverre sesongen slutt her, så nå blir det bringebær en stund. Og snart er morellene modne .
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Har spist en del jordbær ja. Og laget en del jordbærsmoothies
~Minni~ Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Ja, foreldrene mine var så snille at de dro på selvplukk og gå oss en del Men jeg har ikke spist jordbær så mange ganger i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå