Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen smakt på jordbæren i sommer? Ikke jeg,skal kjøpe en kurv i dag.Syns det er litt flaut jeg :sjenert: :sjenert: :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest vimselot
Skrevet

Niks, og jeg nekter. Jeg dyrka økologiske jordbær som var himmelsøte, men jeg bor ikke slik i dag...

Jeg savner disse bæra, men ikke alt det andre...hvis jeg blir kjent med en økologisk mann eller kvinne som har jordbær, (nå fikk jeg lyst på...) så kanskje...

Men når man har smakt forskjellen på de man dyrker økologisk selv, spanske jordbær uten smak og de man får kjøpt i Norge...

Nå er vel forresten det ikke særlig jordbær å få kjøpt som er dyrka i Norge?

Men hvorfor er det så rar forskjell mellom spanske - italienske jordbær, og norske, som likevel ikke er dyrka økologisk?

Gjest Emera
Skrevet

Har jordbær i hagen, søte og himmelske. De koser jeg meg med.

Gjest Fliss
Skrevet

Åja - jeg har spist masse jordbær .. jeg har i hagen - i tillegg så har jeg kjøpt endel før mine begynte å komme ..

.. men regnet har gjort at jordbærhøsten ikke har vært så bra iår, desverre - nå synger det nok på siste verset.

Skrevet

Ja, søte norske jordbær spiser vi mye av om sommeren. I år har vi også spist litt markjordbær fra egen hage. :)

Skrevet
Har jordbær i hagen, søte og himmelske. De koser jeg meg med.

Trur jeg tar meg en tur til deg :sol:

Skrevet

mmmmmmmmmm..... trønderbær er best!......... Og her oppe har det vært bra vært for jordbær... Tror jeg må stikke ut å kjøpe en kurv

Skrevet

Jepp, vi har spist vår del i år også. Nå er dessverre sesongen slutt her, så nå blir det bringebær en stund. Og snart er morellene modne :danser: .

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har spist en del jordbær ja. Og laget en del jordbærsmoothies :sikle:

Skrevet

Ja, foreldrene mine var så snille at de dro på selvplukk og gå oss en del :klappe: Men jeg har ikke spist jordbær så mange ganger i sommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...