Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Er det vanlig at men barberer seg i armhulen og på leggene? Mannen min lurte på det
Ek_Erilar Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Er det vanlig at men barberer seg i armhulen og på leggene? Mannen min lurte på det Jeg kjenner 1 (heterofil) som har barbert seg under armene i mange år, og jeg har gjort det selv i korte perioder når det er ekstremt varmt og jeg svetter tilsvarende mye. Det var ganske overraskende hvor mye av svettelukten som forsvant med hårene. Når det gjelder bena, er det vel bare vanlig (blant heterofile) i enkelte idrettsmiljøer, slik som svømmere og syklister. Jeg barberte bena (helt opp) da jeg syklet, men da bodde jeg også i et område hvor det var såpass vanlig ("sportsby" i utlandet) at man ikke fikk et eneste rart blikk.
Gjest baby-E Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kjenner ikke til noen hetrofile som gjør det.
Gjest Mirina Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Vet om mange menn som barberer seg under armene.
Gjest StockDama Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Eneste mennene jeg har sett som barberer bein og armhuler er sportsutøvere.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Alle de elskere og kjærester jeg har hatt har heldigvis barbert seg under armene!! Ellers har de vel finstusset litt der nede hvis det er ukledelig mye jungelhår ved penisområdet - heldigvis. Ben, armer og brystkasse får være i fred ubarbert. Jeg hadde ikke akseptert masse viltert hår ved penis og hår under armene (fremmer svettelukt og ser ekkelt ut) hos en elsker.
Arkana Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vet om én (forøvrig heterofil, hvis det skulle ha noe med saken å gjøre) mann som stusser (ikke barberer) håret under armene. Ingen jeg kjenner barberer leggene.
Poetens_Tårer Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Trimmer balla av og til. Har aldri barbert meg under armene, men har heller ikke så mye hår der. Vurderer og barbere ryggen, men da vokser det vel bare ut igjen. Kjører forresten i riktig fil. Endret 21. juli 2007 av Poetens_Tårer
Gjest Pax Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har ikke hørt om eller sett noen menn som har gjort det.
Kayli Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har ikke hørt om eller sett noen menn som har gjort det. Ikke jeg heller.
Ek_Erilar Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 (endret) ...heterofil, hvis det skulle ha noe med saken å gjøre... Siden jeg kjenner flere homofile menn som barberer hele kroppen, og ingen heterofile som gjør det, så mistenker jeg at legning har litt med saken å gjøre. Endret 21. juli 2007 av Ek_Erilar
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Mannen min stusser håret under armene, slik at det ikke blir så veldig langt. Han svetter til dels veldig mye, og da hjelper faktisk utrolig med trimmede armhuler kontra langt hår.
Kamikatze Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 Er vel helst et urbanfenomen, i den utstrekning menn barberer skrotten. Er vel helst vanlig å barbere knotten, deretter under armene, og så etcetera og etcetera. Men å barbere legger og brøstkassa, det gjør stort sett bare homser, svømmere, kroppsbyggere og hensynsfulle herrer, med damer som syter over at de får hår i kjeften...
liv Skrevet 21. juli 2007 #15 Skrevet 21. juli 2007 Mannen barberer seg under armene, blir mye stritt hår om ikke.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. juli 2007 #16 Skrevet 23. juli 2007 Personlig så fjerner jeg hår i ansiktet, rundt mamma/pappa-knappen, og under armene. Noe mer enn det har jeg ikke behov for, jeg er heldigvis velsignet med lav grad av hårvekst på kroppen. Jeg gjør dette fordi jeg generelt sett føler meg mer vel med det. Om det er mer praktisk, hygiensk eller whatnot aner jeg ikke, det er bare slik jeg liker det. Jeg ser jo at fler av kollegaene mine fjerner hår både her og der, bare i min patrulje så er vel omtrent halvparten barbert på brystkasse og overkropp samt de sydligere strøk. Det er vel for så vidt jevnt over vanlig å fjerne på rygg/skuldre, om man er plaget av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå