Gå til innhold

Bryllupsko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger yivory/kremfarget brudesko,har kjøpt 2 par.Men de er helt grusomt å gå med.Jeg har brukt 1500kr,nå må jeg ha hjelp til finne nye.Skal til oslo utover neste uke.er det noen som vet om det er salg på brudesko.Jeg trenger hjelp,er fem uker til dagen.En pris på 600kr kan jeg leve med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du absolutt ha hvite sko da?? Jeg syns det er så utrolig mange stygge brudesko :frustrert: jeg syns det er mye tøffere med litt annerledes sko jeg da ....så jeg skal mormors gamle gullpumps som hun giftet seg i :tommel:

Det er jo såå mange fine sølv å gullsko rundt omkring..kanskje du kan prøve det??

Skrevet
Må du absolutt ha hvite sko da?? Jeg syns det er så utrolig mange stygge brudesko :frustrert: jeg syns det er mye tøffere med litt annerledes sko jeg da ....så jeg skal mormors gamle gullpumps som hun giftet seg i :tommel:

Det er jo såå mange fine sølv å gullsko rundt omkring..kanskje du kan prøve det??

Jeg har veldig lyst på kremfarget sko :sjenert:

Skrevet

Er det virkelig fint med gull eller sølvsko til brudekjolen? Det har jeg ikke tenkt over...men det hørtes litt stilig ut. Men det passer seg kanskje ikke til alle slags kjoler?

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte hvite pensko på Eurosko - 280kr.

Her er bilde

Mener ikke at du skal kjøpe akkurat de altså - men bare vise at vanlige pensko kan være like greie unedr kjolen. De syns jo uansett nesten ikke.

Endret av *Emma*
Skrevet
Jeg kjøpte hvite pensko på Eurosko - 280kr.

Her er bilde

Mener ikke at du skal kjøpe akkurat de altså - men bare vise at vanlige pensko kan være like greie unedr kjolen. De syns jo uansett nesten ikke.

Har de kremfarget?

Skrevet

Brudekjolen i Oslo hadde noen som var veldig billige(under 400 kr). Stod at det var få str, men du jkan jo væe heldig

Skrevet
Brudekjolen i Oslo hadde noen som var veldig billige(under 400 kr). Stod at det var få str, men du jkan jo væe heldig

Hvor holder det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...