Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Kjæresten min har de mest fantastiske puppene jeg noen gang har opplevd og sikkert noen av de aller peneste jeg noen gang har sett, inkludert på bilder og film. Det er den eksepsjonelle størrelsen 70DD og de er så faste å fine i formen at man skulle tro hun var bare 15 år. Men hun er 28 år og det er bare helt utrolig. Jeg har aldri spurt henne om det og de ser helt ekte ut, rent bortsett ifra at de er uvanlig store til å være på en så slank jente, og at det er nesten slik at hun må bruke BH for å holde dem nede. Jeg så at hun har et lite arr på siden/under den ene puppen, noe jeg antar er en indikasjon på at det er silikonpupper. Ingen av de andre jentene jeg har ligget med har hatt silikonpupper, og puppene til denne jenta er klart finere enn alle de andre. Jeg har sett silikonpupper på bilder som har vært klart mislykkede, men puppene til kjæresten min er bare helt, helt perfekte. Playboy tror jeg sjeldent har vist frem noen med så fine bryst. Og jeg er helt på knærne etter de puppene. Jeg blir som en liten unge som ser godteri hver gang jeg ser dem og ikke minst får ta på dem, føle på dem eller slikke på dem. Når hun har på seg en slik party-topp er kløften helt hypnotiserende og etter et par øl har jeg store vanskeligheter med å ikke stirre på dem alt for ofte med den uunngåelige resultatet av at jeg ser ut som en idiot. Selv uten BH er kløften betydelig, og jeg får nesten en halvstiv en bare av å se henne i en topp uten BH under. Og det gir henne makt. Over meg og mange andre menn som prøver å få henne. Men de mislykkes, naturligvis Jeg er helt overbevist om at de puppene medvirker til at hun får mye positiv oppmerksomhet ifra menn. Og mange sjalu blikk ifra andre jenter som ikke ser så bra ut. Og uønsket oppmerksomhet ifra folk som ikke kan oppføre seg. Hun gjør også stor suksess i arbeidslivet også, uten at jeg tror at puppene er veldig medvirkende til det siden jeg vet hun er dyktig og intelligent og hardarbeidende, selv til å jobbe innen finans. Men et godt utseende tror jeg aldri har vært noen ulempe for noen karrierer og jeg tror at det er medvirkende til å få folk til å være samarbeidsvillige og til å få ting gjort. Underbevisst tenker man kanskje "hvis jeg behandler henne bra så øker det kanskje sjansen min for å ligge med henne". Jeg tror derimot ikke det har den samme effekten overfor andre kvinner hun jobber med, som kanskje er irritert over den raske karrieren hennes og dermed gjør seg vanskelige å ha med å gjøre. Med de puppene blir den veltrente kroppen hennes så perfekt at jeg vil gjøre alt med henne. Jeg er vanligvis ikke veldig entusiastisk over å gi oralsex, men med henne har jeg lyst til å gjøre det hele tiden helt til tungen min verker av utmattelse. Hun smaker godt selv etter en lang dag på jobb. Og slikke henne over hele kroppen og gni henne inn med olje. Eller ha sjokoladesaus på puppene hennes og slikke og suge det av. Mye av dette har jeg ikke vært særlig villig til å gjøre med jenter som har vært mindre veltrente og har hatt mindre pupper og/eller med dårligere fasong. Da har jeg vært mest opptatt av å motta. Dessuten har hun klasse og kler seg så fint. Når jeg tar henne bakfra kommer timeglassformen hennes helt perfekt frem og sammen med det bølgende lange håret hennes nedover ryggen hennes er det et syn for guder. Det er dette som er estetikk, alt annet som kan omtales som pent når ikke opp mot dette.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Kjæresten min har de mest fantastiske puppene jeg noen gang har opplevd og sikkert noen av de aller peneste jeg noen gang har sett, inkludert på bilder og film. Det er den eksepsjonelle størrelsen 70DD og de er så faste å fine i formen at man skulle tro hun var bare 15 år. Men hun er 28 år og det er bare helt utrolig. Jeg har aldri spurt henne om det og de ser helt ekte ut, rent bortsett ifra at de er uvanlig store til å være på en så slank jente, og at det er nesten slik at hun må bruke BH for å holde dem nede. Jeg så at hun har et lite arr på siden/under den ene puppen, noe jeg antar er en indikasjon på at det er silikonpupper. Ingen av de andre jentene jeg har ligget med har hatt silikonpupper, og puppene til denne jenta er klart finere enn alle de andre. Jeg har sett silikonpupper på bilder som har vært klart mislykkede, men puppene til kjæresten min er bare helt, helt perfekte. Playboy tror jeg sjeldent har vist frem noen med så fine bryst. Og jeg er helt på knærne etter de puppene. Jeg blir som en liten unge som ser godteri hver gang jeg ser dem og ikke minst får ta på dem, føle på dem eller slikke på dem. Når hun har på seg en slik party-topp er kløften helt hypnotiserende og etter et par øl har jeg store vanskeligheter med å ikke stirre på dem alt for ofte med den uunngåelige resultatet av at jeg ser ut som en idiot. Selv uten BH er kløften betydelig, og jeg får nesten en halvstiv en bare av å se henne i en topp uten BH under. Og det gir henne makt. Over meg og mange andre menn som prøver å få henne. Men de mislykkes, naturligvis Jeg er helt overbevist om at de puppene medvirker til at hun får mye positiv oppmerksomhet ifra menn. Og mange sjalu blikk ifra andre jenter som ikke ser så bra ut. Og uønsket oppmerksomhet ifra folk som ikke kan oppføre seg. Hun gjør også stor suksess i arbeidslivet også, uten at jeg tror at puppene er veldig medvirkende til det siden jeg vet hun er dyktig og intelligent og hardarbeidende, selv til å jobbe innen finans. Men et godt utseende tror jeg aldri har vært noen ulempe for noen karrierer og jeg tror at det er medvirkende til å få folk til å være samarbeidsvillige og til å få ting gjort. Underbevisst tenker man kanskje "hvis jeg behandler henne bra så øker det kanskje sjansen min for å ligge med henne". Jeg tror derimot ikke det har den samme effekten overfor andre kvinner hun jobber med, som kanskje er irritert over den raske karrieren hennes og dermed gjør seg vanskelige å ha med å gjøre. Med de puppene blir den veltrente kroppen hennes så perfekt at jeg vil gjøre alt med henne. Jeg er vanligvis ikke veldig entusiastisk over å gi oralsex, men med henne har jeg lyst til å gjøre det hele tiden helt til tungen min verker av utmattelse. Hun smaker godt selv etter en lang dag på jobb. Og slikke henne over hele kroppen og gni henne inn med olje. Eller ha sjokoladesaus på puppene hennes og slikke og suge det av. Mye av dette har jeg ikke vært særlig villig til å gjøre med jenter som har vært mindre veltrente og har hatt mindre pupper og/eller med dårligere fasong. Da har jeg vært mest opptatt av å motta. Dessuten har hun klasse og kler seg så fint. Når jeg tar henne bakfra kommer timeglassformen hennes helt perfekt frem og sammen med det bølgende lange håret hennes nedover ryggen hennes er det et syn for guder. Det er dette som er estetikk, alt annet som kan omtales som pent når ikke opp mot dette. Ok, så det går nedover i silikonbransjen for tiden? Er det ikke nok penger å tjene som plastikkkirurg lengre fordi det plutselig har blitt in med mindre pupper igjen? Huff og huff, kjære klinikker, men motebildet endrer seg nok igjen skal dere se og da strømmer jenter og kvinner atter en gang til deres operasjonsstuer for å få større pupper.
Saeria Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Personlig ser ikke jeg på 70DD som en eksepsjonell størrelse. Jeg har str. 70E selv og tro meg. De er ikke spesielt store og de er 100% naturlige. Aldri har jeg fått høre at noen synes de er så svære. Ei heller er de av en slik art at menn sikler på de når jeg tusler forbi, noe som får meg til å tro at hun da bruker helt FEIL bh størrelse. Det forutsatt at de er så store som du hentyder at de er. Har hun arr på samme sted ved hvert bryst, er det en god indikasjon på implantat. Men det gjør vel ikke no? Så lenge du og hun er fornøyd, så er vel alt såre vel.
Gjest Pax Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Det er jo fint at TS har funnet en kvinne han liker så godt. Først tenkte jeg at ts fokuserte litt vel mye på det seksuelle, andre kvaliteter til denne kvinnen ble ikke nevnt i særlig stort omfang. Men tråden ligger jo på seksualitet, og da skriver man vel deretter. Så jeg regner med at ts kjæreste har mange andre fine kvaliteter også. Forøvrig har jeg pupper slik som ts beskeriver, og de er helt ekte. Ellers er jeg enig med Saeria om at 70 DD ikke er spesielt stort, men det varierer litt med om man kjøper BH i spesialbutikk, eller Lindex, f.eks. Dersom man bruker 70 DD cup fra Lindex ville man antageligvis gått ned i omrkets og opp i cupstrørrelse om man fikk målt riktig størrelse i en undertøysbutikk.
juni Skrevet 24. juli 2007 #7 Skrevet 24. juli 2007 Ingenting er bedre enn at man er fornøyd med kjæresten sin, silikon eller ikke! Håper kjæresten din har like mye glede av dem som deg, da:) Jeg har 70 A, jeg, alikevel har alle jeg har vært sammen med digget dem. Det hjelper nok at jeg liker dem selv og at de fungerer veldig bra. Når jeg var yngre vurderte jeg (ikke så alvorlig) silikon, men bare tanken på at det er en sjangs for å svekke følsomheten er for skummelt.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #8 Skrevet 24. juli 2007 Ja,ja,vi som er "vanlige" kan vell ikke forvente oralsex eller slikking på puppene vi...fordi vi ikke fotjener det ?eller?
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 24. juli 2007 #9 Skrevet 24. juli 2007 Ja,ja,vi som er "vanlige" kan vell ikke forvente oralsex eller slikking på puppene vi...fordi vi ikke fotjener det ?eller? Don`t you worry, girl Jeg vet i alle fall om ei som får nesten mer enn hun vil ha, selv om hun er A-cup.
Gjest =tentacle= Skrevet 24. juli 2007 #11 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Det er dette som er estetikk, alt annet som kan omtales som pent når ikke opp mot dette. Retter til: Det er dette som er estetikk for meg, alt annet som kan omtales som pent når ikke opp mot dette. Vær snill mot denne kjæresten og husk å ikke overse resten av hennes kropp og personlighet, for jeg er litt redd for at du vil slite hvis du skal ut igjen på markedet og finne en ny partner. Jeg vil i hvertfall nødig være den som skal leve i skyggen av minnet om Miss Boob. Endret 24. juli 2007 av =tentacle=
kamela Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Lever godt med mine store silikonfrie jeg, men for all del, kos deg du, ts. Håper hun har noe annet å by på også....
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #13 Skrevet 24. juli 2007 fint for ts at han er fornøyd med damens silikonpupper, men så er det heller ikke han som skal legges under kniven gjentatte ganger i årene fremover.... Jeg har hatt silikonpupper de siste 10 årene. Etter amming med førstemann var de totalt ødelagt. Som 20 åring var det mer enn jeg kunne takle. Jeg har vært igjennom 3 operasjoner i ettertid og nå angrer jeg selvfølgelig stort på at jeg fikk silikon. Burde heller tatt brystløft og vært fornøyd med små pupper. Alle som tar silikon er klar over at et slikt inngrep medfører flere inngrep etterhvert. Akkurat nå gleder jeg meg til å få fjernet faenskapet. De er der for å fylle ut bh-en og har ellers ingen funksjon.Min mann får ikke lov å røre de fordi de ikke lenger er en erogen sone. Det føles ubehagelig når de berøres. En 31 åring med silikon føles bare helt feil, men akkurat nå har jeg ikke råd til å få fjernet de.
Liskat Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Psst, en 70DD er samme størrelse på brystene til ei som har en helt vanlig 80C eller 85B, forskjellen er at hun er smalere rundt ryggen.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Når jeg leser slike ting som dette blir jeg kvalm. Overfladisk og til de grader uten omtanke for menneskelige verdier-kun fokus på det ytre.
Amalie_85 Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 Psst, en 70DD er samme størrelse på brystene til ei som har en helt vanlig 80C eller 85B, forskjellen er at hun er smalere rundt ryggen. Wooohoooo :juhu: Jeg har store, fine, silikonfrie pupper
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2007 #17 Skrevet 25. juli 2007 Wooohoooo :juhu: Jeg har store, fine, silikonfrie pupper Dama min har og mara om silikon,hun har helt fantastisk fine pupper. De er mye over en god handfull (og jeg har store hender) I hennes øyne er de for langt nede (De henger ikke i det hele tatt) og de skulle hatt mere kløft. Håper bare ikke hun faller for fristelsen og kjøper pupper, kan tenke meg at det ikke kjennes naturlig og ta på da. Uansett hvor mye man "roser" og liker ting ved en jente så synker det ikke inn hos dere. Sier nesten hver dag hvor mye jeg like henne som hun er, og at det bare blir trist hvis hun må forandre på ting.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Kjæresten min må nøye seg med å kose med mine E Cup 80!Men de er heldigvis EKTE store de da
Gjest Mirina Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Så bra du liker puppene til kjæresten din, men jeg må si det er litt merkelig at du ikke fikk mistanke om at hun har silikonpupper før du så arret. I følge min erfaring kjenner man godt at det er innlegg da man tar på falske pupper.
nettvenninnen Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Så bra du liker puppene til kjæresten din, men jeg må si det er litt merkelig at du ikke fikk mistanke om at hun har silikonpupper før du så arret. I følge min erfaring kjenner man godt at det er innlegg da man tar på falske pupper. Akkurat det samme spratt jeg innom for å si også. Det værste er at man ikke trenger å ta på slike pupper for å se hva som er ekte eller falskt. Husker jeg fant en nett-test en gang,der man skulle gjette hvilke pupper som var fake og hvilke som var ekte vare. Jeg fikk 100 % score. Men noen menn er kanskje håpløse til å se slike ting? Anyway: savner et spørsmål her. Syntes det var en litt døll tråd. Blir like meningsløst som om jeg skulle ha skrevet inne på matforumet: "I dag lagde jeg en kake som jeg spiste helt alene. Gud, så mett jeg ble- og jeg slafset i meg alt sammen. Håper noen ble misunnelige. Og for sikkerhetsskyld, så skriver jeg dette offentlig på internett, slik at noen andre kan få innsikt i hva jeg føler for denne spesielle kaken når jeg har mine private kakeorgier..." mmmmm utrolig matnyttig lesning...(ubokstavelig talt...) :kaffe: Endret 27. juli 2007 av nettvenninnen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå