~white lady~ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 ...og jeg er skuffa! Størrelsene stemmer ikke overens, det ene plagget i str 34-36 er altfor lite, det andre henger som en sekk på meg. At det går an! Synes heller ikke klærne stemmer helt overens med bildene, de ser mye mer kjerringaktig ut når jeg har de mellom hendene. Kommer nok til å sende tilbake nesten alt sammen, det eneste som passet og virket ok var et par truser. Bestilte også denne kjolen: https://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=# i str 34-36, som en del av dere hadde lyst på, og den var ikke bare litt for stor, men så ut som en str 42 på meg. Så nå er dere herved advart...
Hubble Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Huffda, hørtes ikke så lovende ut... Har bestilt fra Ellos for første gang, syns denne kåpa i svart så fin ut, men nå blei jeg litt skeptisk... Endret 21. juli 2007 av Hubble
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har lært, Ellos har klær som er fine på bilder men aldri i virkeligheten! Så nå handler ikke jeg der mer, og du har rett til at det er syke str. jeg bestilte en jakke i str. 36 som jeg bruker til vanlig, og jeg kan ikke strekke ut armene, da blir den for liten.
Ephemera Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Bestilte også denne kjolen: https://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...earchBackLink=# i str 34-36, som en del av dere hadde lyst på, og den var ikke bare litt for stor, men så ut som en str 42 på meg. Huff da... Men du - hvordan er den kjolen i "stoffet"? Klør den? Gnistrer den? Ser den fin ut? Er det litt "hold" i den eller henger den og slenger? Jeg er en av dem som hadde litt lyst på den kjolen, spesielt fordi den så så fin og lang ut i armene. Kunne tenkt meg den i grått og sort. Men jeg tror ikke jeg har eid et plagg i akryl siden barneskolen på slutten av 70-tallet...?
Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 jeg har kjøpt brun skinntrench, den satt som et skudd og var kjempefin! men gensere etc er altid stor/ rar form fra Ellos synes jeg, så kjøper ikke det der.
Gummiloppa Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg skulle bytte en topp som var altfor svær til meg med en som var mindre, men fikk en som var faktisk 11 størrelser for stor tilbake... Størrelse elefant. Så der gidder jeg ikke handle mer Endret 21. juli 2007 av Tillepike
~white lady~ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Huff da... Men du - hvordan er den kjolen i "stoffet"? Klør den? Gnistrer den? Ser den fin ut? Er det litt "hold" i den eller henger den og slenger? Jeg er en av dem som hadde litt lyst på den kjolen, spesielt fordi den så så fin og lang ut i armene. Kunne tenkt meg den i grått og sort. Men jeg tror ikke jeg har eid et plagg i akryl siden barneskolen på slutten av 70-tallet...? Ikke noe galt med selve kjolen, bare størrelsen. Den er god og varm å ha på, klør ikke. Vet ikke om den er "elektrisk", men muligens litt, siden det er ull i den. En god del stretch, men fordi den er så altfor stor på bare henger den som en sekk på meg. Jeg vil tro de som bruker rundt str 40-42 til vanlig ville kunne bruke den jeg bestilte, altså i str 34-36. Det dumme er at det ikke finnes mindre størrelser hos ellos enn det.
rugrat Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg handler mye på Ellos og har svært sjelden vært misfornøyd med varene.
Sizzy Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Må si meg enig med TS, fikk varene i dag, som jeg gledet meg stort til å få! Men returnerer alt i morgen! Jakken jeg bestilte var altfor stor og shortsen altfor liten... Og skoene jeg bestilte så totalt annerledes ut enn på nettet... Ja ble skuffet... Har bestilt fra Josefsson/Ellos før og vert fornøyd, men tror ikke jeg gidder det mer..!!
Gjest Alou Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har samme erfaring som deg. Bruker mye samme størrelsen i de fleste butikker og bestilte for det meste 38/40. Noe var pintrangt, mens noe annet druknet jeg i. (Og jeg orker ikke bryet med å sende tilbaake...)
Ephemera Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Oj... denne kjolen som vi drev og diskuterte, er satt ned til bare 99 kroner nå!! Jeg vurderte jo å kjøpe den, men denne lave prisen må vel bare bety at den ikke er noe tess... http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage...SearchBackLink=
Gjest Wolfmoon Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Syns størrelsene varier noe veldig der ja, og da blir det jo litt vanskelig å velge når man ikke kan prøve før man får det i posten. Og stri med å sende tilbake og greier Men er ofte fornøyd også da! Selv om jeg forrige gang fikk et par adidas joggesko i stedetfor genseren jeg hadde bestilt! Sto til og med navnet på genseren utenpå skoesken Men har faktisk også en god del fine ellos klær også da, og billig er det jo når du får noe som passer!
Gjest Lady M Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Syns størrelsene Men er ofte fornøyd også da! Selv om jeg forrige gang fikk et par adidas joggesko i stedetfor genseren jeg hadde bestilt! Sto til og med navnet på genseren utenpå skoesken
Gjest beekeeper Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 En gang når jeg bestilte fikk jeg med en badematte som jeg ikke hadde bestilt. Jeg ble sur, og sendte mail til dem om at jeg ikke ville ha eller betale for denne badematta. Ikke fikk jeg svar, og ikke giddet jeg å sende den tilbake eller. Den kosta 29 kroner, og jeg beholdt den. Men det var ganske irriterende å ikke få noe svar fra kundeservice!!
Starkitten Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Jeg handlet for første gang hos Ellos/josefssons tidligere i sommer og jeg ble skikkelig skuffet. Det meste var størrelse hest og en annen ting var åletrang, selv om det var i samme størrelse som resten. Jeg sendte nesten alt tilbake og jeg blir bombandert med Ellos og josefssons brev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå