Maja_83 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hvordan bør jeg oppbevare/pakke inn tiaraen min slik at den holder seg best mulig inntil bryllupet om ett år?
Majabeth Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg hadde min i eska den kom i. En sånn gjennomsiktig greie. Så lå den i skapet. Er det en spesiell tiara siden den må ha spesiell oppbevaring? :klø:
*Emma* Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Min lå bare i esken sammen med skoene...ikke noe spesielt med andre ord...
Maja_83 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 Min kom bare innpakket i bobleplast som ikke dekker hele tiaraen engang... Men en skoeske hørtes jo greit ut... Er liksom ikke så fresht å la den støve ned i bobleplast som ikke dekker den...
Gjest MayaMora Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 Tiaraen må oppbevares TETT I PLAST så frem til at den ikke skal brukes med det første! Ellers gulner den, dessverre..
*Emma* Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Tiaraen må oppbevares TETT I PLAST så frem til at den ikke skal brukes med det første! Ellers gulner den, dessverre.. Det gjelder ihvertfall ikke alle tiaraer. Min ble kjøpt leeeenge før bryllupet og lå som sagt helt løst i en skoeske - den var like pen den dagen jeg brukte den som den dagen jeg fikk den.
Gjest MayaMora Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Det gjelder ihvertfall ikke alle tiaraer. Min ble kjøpt leeeenge før bryllupet og lå som sagt helt løst i en skoeske - den var like pen den dagen jeg brukte den som den dagen jeg fikk den. Okay, da trekker jeg tilbake anbefalingen - beklager feilinfo! Det var iallfall det jeg fikk beskjed om fra brudesalongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå