Gjest Gjest_Maya_* Skrevet 20. juli 2007 #1 Del Skrevet 20. juli 2007 Hva betød Rolf Kirkevaag for deg? Dere som bare kjenner til sønnen hans Trond vet nok ikke mye om faren hans.Det er vel helst vi som ble føtt før 80 tallet som husker sjonken Rolf. For meg var han en snill barnetv onkel, og det minnet om han vil jeg fortsatt ha uansett skriveriene fra media i det siste. "Sjonkel Rolf" har betydd mye for meg da jeg var ung og jeg vil for alltid huske han for det. Når jeg sitter i festlige anledninger og "skuespilleren" i kroppen kommer ut og jeg sitter i en sofa, ja da er det ofte jeg "hermer" etter Sjonkel Rolfs måte å sitte på og prate. Det har jeg gjort siden jeg var liten pjokk. Takk for alle de fine stundene og verdiene du ga meg da jeg var gutt.Takk for at jeg fikk oppleve deg og de gode barne-tv programmene. Hva betød Rolf Kirkevaag for deg? Dere som bare kjenner til sønnen hans Trond vet nok ikke mye om faren hans.Det er vel helst vi som ble føtt før 80 tallet som husker sjonken Rolf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anniken_* Skrevet 21. juli 2007 #2 Del Skrevet 21. juli 2007 Han betyr ikke noe spesielt for meg. Jeg så programmer der han var med, men han minnet for mye om nabomannen der jeg bodde og som jeg instinktivt ikke likte. Sånne overhyggelige menn får det til å gå grøsninger nedover ryggen på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Del Skrevet 21. juli 2007 Hva betød Rolf Kirkevaag for deg? Ingenting. Jeg ble født i 1970 og han betyr ingenting for meg. Derimot betyr hans sønn Trond Kirkevaag en del for meg, da han har vært med som en brilliant og flink komiker (intelligent sådan) hele veien: Diplomatix, Montebello, KLM, osv. Trond Kirkevaag er brilliant og has betydd veldig mye for meg, mine venner og min familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå