Gå til innhold

Hva bør jeg få med meg i Stockholm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og dama drar dit imorgen.. Skal være ei uke. Noen som har peil på kule ting man kan gjøre der borte? Noen konserter som skjer? severdigheter eller kule utesteder eller slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay! Respons! :hoppe:

Skrevet

Takk til Glow! :-D

Vi har nå booket hotell fra søndag til onsdag på Clarion Hotel Stockholm. Håper det er et OK valg. Vi kjører av sted i morgen, og satser på å campe en natt underveis til Stockholm, antakelig på Gustavsviks Campingplats.

Håper det er noen flere med gode tips som svarer før vi drar i morgen i totiden. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det ligger en tråd lengre ned her, startet av Frysepulver. Der er det mange gode tips - jeg kommer i hvert fall ikke på flere selv :) Vil anbefale Södermalm; mange kule butikker, antikvariater osv (kanskje litt Grünerløkkahipt, men likevel).

Skrevet
Det ligger en tråd lengre ned her, startet av Frysepulver. Der er det mange gode tips - jeg kommer i hvert fall ikke på flere selv :) Vil anbefale Södermalm; mange kule butikker, antikvariater osv (kanskje litt Grünerløkkahipt, men likevel).

Takker og bukker. :)

Det går sikkert fint med mange gode linker og tips. Tviler på at vi kommer til å kjede oss, men det er så gøy med sånne insidertips som fører deg utenom ruta.

Skriver ut Furstinas tips fra den andre tråden.

Skrevet

Da var vi tilbake, og vi har hatt det helt storveis! :-D

Bodde på to forskjellige steder, så vi fikk sett byen fra to utgangspunkt. Har besøkt bekjente, vært i Skansen, akvariet og Gröna Lund, vandret over alt i sentrum, vært innom Gamla Stan nesten daglig, pubhoppet, vært på jazzjam, spist verdens beste hamburger på lekteren på Kungsholm og selvfølgelig shoppet. Dessuten fikk vi med oss verdens verste munnspillartist.

Stockholm er knall! :-D

Gjest Veronica Mars
Skrevet (endret)

--

Endret av Gjesten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...