Thea Skrevet 17. mars 2003 #1 Skrevet 17. mars 2003 Har kjøpt meg to skumgummimadrasser i dag for å ha på sovehemsen min i leiligheta. Skal også kjøpe ei bru og en overmadrass og rekner med jeg sover godt på det, men hvordan skal jeg få disse madrassene til å holde seg i ro?? Denne sovehemsen er på 5 kvm så det sier seg selv at jeg har litt mer plass å utnytte. Ser for meg disse madrassene skli rundt på hemsen jeg Hvordan løser jeg dette eventuelle problemet?? Det er ikke aktuelt å bruke noe som skader hemsen siden jeg helst vil ha depositumet mitt tilbake :blunke:
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #3 Skrevet 4. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Antiskli teppe Anonymkode: 45d51...635 Det fungerer litt. Anonymkode: f7a43...cac
Antoinette Skrevet 4. juni 2017 #4 Skrevet 4. juni 2017 Du trenger noe bedre å sove på en skumgummi, husk at du skal ha ryggen din hele livet.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2017 #5 Skrevet 4. juni 2017 2 timer siden, Antoinette skrev: Du trenger noe bedre å sove på en skumgummi, husk at du skal ha ryggen din hele livet. For alt vi vet er skumgummimadrassene byttet ut nå, det er tross alt 14 år siden de ble kjøpt. Tror nok AB 45d51...635 synes han/hun var veldig morsom som dro frem en tråd fra 2003. Anonymkode: 8ad0d...9fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå