Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str er 90D-E cup i f.eks amerikanske str.?? Jeg kikker på sånne kart, skjønner ikke noe av de, hehe.. Ingen bher passer meg, jeg er på jakt etter en ny push-up bh med masse innlegg i, de jeg har tyter puppene over kanten på..noe som er svært lite lekkert og meget plagsomt, ettersom man hele tiden må passe på, hehe..

Blir også glad for tips til nettsider med store bh str. Og er det forresten noen som vet hva siden til Jordan heter, der hun selger undertøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40C/D/DD hos Victoria's Secret iallefall..

Ja, var inne der i går og kikket..men de har jo ingenting i den str :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan vel nesten skylde deg selv, siden du har så mye silikon...

Gjest Tweek
Skrevet

Hvis du må ha str. 90E, hva skal du da med innlegg?

Skrevet
Hvis du må ha str. 90E, hva skal du da med innlegg?

Gir bedre støtte og løft.

Gjest Gjest
Skrevet

Push up Bher gir ikke puppene dine bedre støtte og løft, det du trenger er en skikkelig BH som løfter og støtter..

Jeg har hvertfall aldri fått noe annet enn pupper som detter ut av push up, jeg bruker 65G selv.

Skrevet
Push up Bher gir ikke puppene dine bedre støtte og løft, det du trenger er en skikkelig BH som løfter og støtter..

Jeg har hvertfall aldri fått noe annet enn pupper som detter ut av push up, jeg bruker 65G selv.

Forskjellige folk, forskjellige behov.

Skrevet

Enig i dette, har brukt bher både med innlegg og uten, og de uten innlegg ga meg faktisk større bryster, i tillegg til at de støtter og løfter bra. (det var etter at jeg fikk målt meg hos en undertøysbutikk)

Skrevet

Det at puppene tyter over er som oftest et godt tegn på for liten cup. Jenter som bruker for liten cup har en stor tendens til å bruke for stor omkrets.

Kanskje du rett og slett må ned i omkrets og opp i cup? Har du noen gang blitt målt ordentlig på en skikkelig undertøysbutikk?

Selv trodde jeg for noen år siden at jeg var en 70/75b, men jeg var faktisk en 65DD/E.

Skrevet
Selv trodde jeg for noen år siden at jeg var en 70/75b, men jeg var faktisk en 65DD/E.

Samme her! Tenk, en forskjell på hele 10 cm- skal si det gjorde forskjell ;)

Skrevet

Ja. Å få riktig undertøy var helt fantastisk. Det føles mye bedre og ser utrolig mye bedre ut.

Skrevet

Ja, jeg aner ikke hvilken size jeg er lengre jeg, uff.. Liker store, store bher, men de er vanskeig og finne, hehe.. Må pinede gå og måle de i butikken en dag..der kan de sikkert sånt..

Gjest Gjest
Skrevet

Et lite tips: Begynn med å måle antall cm rundt ribbena, under bysten.Måler du rundt 100 så er det riktig atdu skal bruke 90 rundt.. Så forsetter du med å prøve Bher i en butikk med bra str utvalg.. Eller bare går å måler deg.

Gjest Huldali
Skrevet

Kanskje du kunne gått til en undertøysbutikk (ikke hm ol.) og spurt om de ikke kunne hjelpe deg med å finne en BH som passer godt til deg og dekker de behovene du vil?

Skrevet

Bor du i Oslo, så anbefaler jeg La lina. De er flinke.

Skrevet

Jeg var på hm for å spørre etter hvordan bh jeg måtte ha siden puppene mine bare falt ut. Og ho målte nå og fant min størrelse ho, så det kan godt være at de kan på hm og.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

De kan nok måle på H&M også, ja. :) Problemet der er at de stort sett bare har mainstream-størrelser; aldri under 70 i omkrets, og sikkert ikke noe særlig over D i cup.

Her i byen vet jeg ikke om en eneste bra undertøysbutikk, og jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til å funnet en optimal BH, selv om jeg er nært med 65D, som jeg dessverre må ha på det innerste hakket.

Endret av Deception
Skrevet

Ja der er problemet. Særlig for min søster. Hun burde aller helst hatt 60 i omkrets og FF/G i cup. Takk og lov at de på butikken "min" kunne sy inn en 65 FF til henne.

Skrevet
Ja der er problemet. Særlig for min søster. Hun burde aller helst hatt 60 i omkrets og FF/G i cup. Takk og lov at de på butikken "min" kunne sy inn en 65 FF til henne.

Hvilken butikk er det? La Lina? Synes desverre ikke at de har noe utvalg jeg trives med... men det er jo ikke noe annet sted man får tak i 60 i omkrets.. Eller? Her går det fortsatt i h&m + 70, men skulle sårt hatt riktig omkrets, hater å drive å rette opp hele tiden :sur:

Finnes det noen andre butikker i Oslo som fører 60 i omkrets? Evt nettsider? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...