Poetens_Tårer Skrevet 10. august 2007 #61 Del Skrevet 10. august 2007 Kanskje han ombestemte seg? Hvis han ikke tar kontakt er det vel ganske klart at det ikke var helt det han ville alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -ts- Skrevet 10. august 2007 #62 Del Skrevet 10. august 2007 :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poetens_Tårer Skrevet 11. august 2007 #63 Del Skrevet 11. august 2007 *Dårlig samvittighet*. Er det ikke like greit å innse det og bli ferdig med saken, enn å gå tenke og håpe for lenge? Finn noen som virkelig vil ha deg, og bruk tid og energi på de i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 12. august 2007 #64 Del Skrevet 12. august 2007 *Dårlig samvittighet*. Er det ikke like greit å innse det og bli ferdig med saken, enn å gå tenke og håpe for lenge? Finn noen som virkelig vil ha deg, og bruk tid og energi på de i stedet! Her er ikke flere i utvalget Man kan liksom ikke bare finne noen som vil ha en. De vil ikke jeg ha...og de jeg vil ha vil tydeligvis ikke ha meg. Hvor er matematikken i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2007 #65 Del Skrevet 12. august 2007 Denne tråden illustrerer vel at det er mannen som vil jakte og ta initiativ - og at han rett og slett ikke er interessert etter sex. Kanskje han bare måtte ha seg noe og fant et offer, og tør ikke å si i fra at han ikke vil noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #66 Del Skrevet 19. august 2007 Bye, bye - han har ikke tatt kontakt - ergo er han ikke interessert. Jaja, samme det. Han var ikke Mannen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #67 Del Skrevet 24. august 2007 JA, HAR DET på samme måte selv, jeg skriver meldinger, og mannen er taus som østers, hva kommmer det av da? tror de at vi er kjempesinte på dem, og at de ikke tør å gjøre noe? jeg forstår ingenting...... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #68 Del Skrevet 24. august 2007 Han har sendt meldinger der han sier han vil treffes for kaffe og prat. Hvorfor skulle han gidde å se det dersom han ikke vil treffes? Jeg vil ikke kalle det et hint å være enig i at man bør treffes snart - dersom man ikke vil treffe noen igjen. Dersom jeg ikke ønsker å treffe en mann sier jeg ikke at vi snart bør ta en kaffe...men det var kanskje bare meg. Det er nok endel som sier at de gjerne vil ha kontakt, men så bare gir blaffen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #69 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg kan ikke forstå de mennene som gir inntrykk av - og sier at gjerne vil ha - vider ekontakt: når det ikke er tilfellet! Slikt forvirrer veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2007 #70 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg kan ikke forstå de mennene som gir inntrykk av - og sier at gjerne vil ha - vider ekontakt: når det ikke er tilfellet! Slikt forvirrer veldig... Min erfaring er at den som er interessert tar kontakt, og det gjelder begge kjønn. Men samtidig er der endel gråsoner.. Selv har jeg faktisk opplevd å bli interessert i menn etterhvert og ikke vært spesielt opphengt i om de tok kontakt igjen eller ikke i første omgang. Èn gang var jeg f.eks på kaffi med en jeg bare hadde slått av en prat med på byn. Veldig hyggelig men det var mer på kameratnivå for min del. Han prøvde seg igjen noen mnd etter da vi møttes tilfeldig, og da ble jeg plutselig veldig betatt. Det varte ikke men ble iallefall en koselig flørt:-) En annen gang fikk jeg gjentatte sms fra en som hele tiden bommet på når jeg hadde anledning til å treffes. Var endel opptatt de helgene han foreslo å treffes. Siden jeg i utgangspunktet ikke var den som var mest interessert, tok jeg heller ikke kontakt for ny avtale. Han ga naturligvis opp, men jeg hadde møtt han hvis det hadde passet med tidspunkt, for han var hyggelig og absolutt verdt å bruke litt tid på. Selv synes jeg også det kan vere sjarmerende, og ikke minst smigrende med menn som "maser" litt men av en eller annen grunn tror jeg vi jenter er livredde for selv å virke masete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå