Gå til innhold

Er det flaut og pushy å kontakte ONS etterpå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Stemmer ikke. Jeg har skrevet flere sånne, og jeg er mann. Hvorfor ikke? Det kommer ikke noe godt ut av subtile ordleker, hvis det man egentlig mener, er at man ikke er interessert.

Da må du være et hederlig unntak. :) - og jeg håper at det finnes flere unntak der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg skjønner godt at det kan ha skremt han at du sa at du ikke var utet etter et forhold. Ettersom han har barn og en x kan det væreprblematisk og ha "tilfeldige"forhold, som skaper konflikter i forhold til andre i livet hans. synes du skal gi beksjed om at du har endret syn, og at du seriøst vil bli kjent med han...om det er det du vil da? Hvis ikke vør du holde deg unna.

Ikke send sms, men RING, så dere får snakket sammen, så dere får hørt stemmen til hverandre, så dub slipper og vente på svar og bruke evigheter på å (feil)tolke. Vi lever i 2007, så du kan like godt ringe som han. Man angrer mer på det man ikke gjorde, enn det man har gjort.... SÅ RING HAN, enten går det strålende, eller så går det i dass, og da er hele greia over og du kan konsetrere deg om annet. LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at det kan ha skremt han at du sa at du ikke var utet etter et forhold. Ettersom han har barn og en x kan det væreprblematisk og ha "tilfeldige"forhold, som skaper konflikter i forhold til andre i livet hans. synes du skal gi beksjed om at du har endret syn, og at du seriøst vil bli kjent med han...om det er det du vil da? Hvis ikke vør du holde deg unna.

Ikke send sms, men RING, så dere får snakket sammen, så dere får hørt stemmen til hverandre, så dub slipper og vente på svar og bruke evigheter på å (feil)tolke. Vi lever i 2007, så du kan like godt ringe som han. Man angrer mer på det man ikke gjorde, enn det man har gjort.... SÅ RING HAN, enten går det strålende, eller så går det i dass, og da er hele greia over og du kan konsetrere deg om annet. LYKKE TIL!

Takk.

Spørsmålet er om jeg burde ha tatt et hint (om at han ikke er interessert?) og dermed ikke burde ta mer kontakt.

Om jeg ringer ham, og han avviser (eller bare hinter på avvisning) så har jeg dummet meg ut.

Jeg ser ingen god måte der begge kommer fra det med stoltheten i behold.

Hvis jeg ringer og sier det blir det vel mas - og dessuten - hvordan kunne jeg ombestemme meg slik (først er jeg ikke ute etter noe og plutselig er jeg det - og alt dette på noen få dager): det blir liksom for dumt det også.

Får kanskje heller tenke at jeg må lære av dette til neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Spørsmålet er om jeg burde ha tatt et hint (om at han ikke er interessert?) og dermed ikke burde ta mer kontakt.

Om jeg ringer ham, og han avviser (eller bare hinter på avvisning) så har jeg dummet meg ut.

Hvis jeg ringer og sier det blir det vel mas - og dessuten - hvordan kunne jeg ombestemme meg slik (først er jeg ikke ute etter noe og plutselig er jeg det - og alt dette på noen få dager): det blir liksom for dumt det også.

Du vet hva som sies om kjærligheten; du må satse litt for å vinne, inkludert å risikere å drite deg ut. Er det så ille å bli avvist da?

Jeg syns det høres smart ut å ringe han jeg, istedet for å sende sms ér. Sliks om han legger det frem nå er han tilbakeholden fordi han er seriøs rett og slett. Da er det veldig positivt at du fremstår voksen og seriøs tilbake og ringer for å slå av en prat. Si at nå er du faktisk litt i tvil om han egentlig bare ville avvise deg på en pen måte, eller om det virkelig dreier som om utsagnet ditt om fast forhold. Som du i og for seg er villig til å revurdere. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet hva som sies om kjærligheten; du må satse litt for å vinne, inkludert å risikere å drite deg ut. Er det så ille å bli avvist da?

Jeg syns det høres smart ut å ringe han jeg, istedet for å sende sms ér. Sliks om han legger det frem nå er han tilbakeholden fordi han er seriøs rett og slett. Da er det veldig positivt at du fremstår voksen og seriøs tilbake og ringer for å slå av en prat. Si at nå er du faktisk litt i tvil om han egentlig bare ville avvise deg på en pen måte, eller om det virkelig dreier som om utsagnet ditt om fast forhold. Som du i og for seg er villig til å revurdere. :sol:

Godt innlegg. :) Mange bra innlegg i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Hvor mye skal til for at dere skal ta ett hint!

Mannen har altfor mange unnskyldninger til at han er intresert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye skal til for at dere skal ta ett hint!

Mannen har altfor mange unnskyldninger til at han er intresert

Han har sendt meldinger der han sier han vil treffes for kaffe og prat. Hvorfor skulle han gidde å se det dersom han ikke vil treffes?

Jeg vil ikke kalle det et hint å være enig i at man bør treffes snart - dersom man ikke vil treffe noen igjen.

Dersom jeg ikke ønsker å treffe en mann sier jeg ikke at vi snart bør ta en kaffe...men det var kanskje bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en ONS men begge er single og kanskje kjeder seg. Er jeg pushy dersom jeg sender en melding ...

Ja

Eller for å moderere meg litt så "nja". Nå kommer jeg sikkert til å bli fritt vilt i flere leire her, og således er det kanskje greit å presisere at dette er min oppfattning (som ikke nødvendigvis representerer manneetta som sådan). Jeg ville vært tilbøyelig til å tenke "despo-kvinne" hvis hun straks skulle gjøre mer ut av det i stedet for bare la ting gå sin gang. Hvilket er en absolutt turn-off.

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja

Eller for å moderere meg litt så "nja". Nå kommer jeg sikkert til å bli fritt vilt i flere leire her, og således er det kanskje greit å presisere at dette er min oppfattning (som ikke nødvendigvis representerer manneetta som sådan). Jeg ville vært tilbøyelig til å tenke "despo-kvinne" hvis hun straks skulle gjøre mer ut av det i stedet for bare la ting gå sin gang. Hvilket er en absolutt turn-off.

Hvis begge syntes sex var bra og begge var single - hvorfor skal man vente så veldig lenge med å treffes, tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fyr...han har sendt sms'er og vist interesse og sagt vi bør treffes. Og jeg har svart positivt. Likevel: det skjer ingenting. Visst bør man handle selv når det ikke skjer noe men ærlig talt, han er da mann, for svingende. Jeg synes ikke det er naturlig at jeg tar mer initiativ nå.

Han er tydeligvis ikke interessert selv om han sa ja til kaffe.

Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tok jo initiativ!

TØM OG RØM heter den teknikken!

Tror ikke jeg helt forsto hva du mener her... :sjenert:

At han bare ville ha sex og forsvinne?

Greit for meg, men hvorfor da svare, bekrefte og ta initiativ til å treffes mer? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si ja til kaffe etter sex?

Vanligvis så sier man ja til kaffe når man tror det kan føre til sex!

Forstår du det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si ja til kaffe etter sex?

Vanligvis så sier man ja til kaffe når man tror det kan føre til sex!

Forstår du det nå?

Ja, forstår det nå.

Men spørsmålet blir jo i såfall ennå mer aktuelt: hvorfor sier han ja til kaffe - men tar ikke videre initiativ til å foreslå noe? Får være grenser for lathet hos menn når dama han har truffet har sagt A. Han sier jo ikke B, men sier likevel at han er "med".

Slikt språk forstår hvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er litt uforståelige! De er ikke lette å forstå seg på.

Og kvinner er veeeldig uforståelig!

Ikke mulig og bli klok på........EVER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ONS ikke tar kontakt betyr det at han ikke vil ha kontakt. Han syntes vel ikke sex'en var spesielt bra eller lovende. Følgelig er han ikke gira.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han fyren ikke synes dama var bra i sengen? Hun var for vid? For passiv? Vil han ikke, så vil han ikke! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er svar fra en gutt.

Stakk innom dama jeg hadde ons med dagen før, virket på meg at hun tenkte hvilken alien er det som bare kommer sånn.

Prøvde og og sms seinere, ingen svar.

Liksom...det var jo bare sex, hva mere er du vil...

Ville bare ha fram at det ikke bare er gutter som er sånn at.... det var sex og bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er svar fra en gutt.

Stakk innom dama jeg hadde ons med dagen før, virket på meg at hun tenkte hvilken alien er det som bare kommer sånn.

Prøvde og og sms seinere, ingen svar.

Liksom...det var jo bare sex, hva mere er du vil...

Ville bare ha fram at det ikke bare er gutter som er sånn at.... det var sex og bare det.

Jo, forstår det. :)

Men i dette tilfellet hadde ONS-mannen sagt ja på sms til kaffe og prat - men han tar ikke kontakt. Det er da litt merkelig? :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...